بازگشت کارخانه «فولاد آذر تاک خرمدشت» به چرخه تولید پس از ۱۰ سال با ورود دادستانی تاکستان/ ایجاد زمینه اشتغال برای بیش از هزار نفر

8:32 - 10 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۰۴۴۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان استان قزوین از مختومه شدن پرونده کثیرالشاکی شرکت فولاد آذر تاک خرمدشت با ۲۲۰ شاکی و ۲۴۲پرونده خبر داد و گفت: روند تولید این شرکت که از ۱۰سال پیش متوقف شده بود با ورود دادستانی تاکستان برطرف و زمینه اشتغال ۱۲۰۰ نفر تا پایان سال فراهم شد.
حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان در استان قزوین در گفتگو‌ با میزان با بیان اینکه یکی از پرونده‌های کثیرالشاکی در مجموعه قضایی شهرستان تاکستان پرونده شرکت فولاد آذر تاک خرمدشت بود گفت: روند تولید در این کارخانه از حدود ۱۰ سال قبل باوجود استقرار برخی تجهیزات متوقف شده بود. در بازدید از این شرکت و بررسی مشکلات در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان تاکستان مشخص شد شرکت فولاد آذر تاک با مشکلات فراوانی رو به رو است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز شهرستان تاکستان در ادامه با بیان اینکه این شرکت ۲۲۰ شاکی و ۲۴۲ پرونده داشت افزود: با اقدامات صورت گرفته تمام این پرونده‌ها مختومه شد و این پرونده کثیرالشاکی با رضایت هر ۲۲۰نفر به سازش ختم شد.

رجبی با بیان اینکه بدهی ریالی و ارزی این شرکت که در حدود ۲۶۲ میلیارد تومان بود با سرمایه گذاری فرد جدید مرتفع شد تاکید کرد: با ورود دادستانی تاکستان به این پرونده با هدف رفع موانع تولید، شاهد اشتغال ۱۲۰۰نفر تا پایان سال جاری در این کارخانه خواهیم بود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *