استاندار کرمانشاه: در بحث صادرات استان قوانین دست و پا گیری وجود دارد

7:00 - 10 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۰۴۰۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در بحث صادرات استان قوانین دست و پا گیری وجود دارد که موانعی جلوی پای صادر کنندگان قرار می‌دهد که اگر برطرف شود خیلی از نگرانی‌ها از بین می‌رود، گفت: اگرچه نباید اثرات منفی تحریم‌ها در اقتصاد کشور را از یاد برد.

هوشنگ بازوند در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به مصادیق خود تحریمی در اقتصاد کشور گفت: بوروکراسی اداری نوعی خودتحریمی محسوب می‌شود.

وی در ادامه افزود: ریسک پذیر نبودن مدیران نیز یکی از موارد شایع خودتحریمی است، در این حالت مدیران جرات و شجاعت تصمیم گیری در امور را ندارند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در بحث صادرات استان قوانین دست و پا گیری وجود دارد که موانعی جلوی پای صادر کنندگان قرار می‌دهد که اگر برطرف شود خیلی از نگرانی‌ها از بین می‌رود، عنوان کرد: اگرچه نباید اثرات منفی تحریم‌ها در اقتصاد کشور را از یاد ببریم.

بازوند با بیان اینکه تحریم یک واقعیت تلخی است که فشار سنگینی را بر اقتصاد کشور وارد کرده است، تاکید کرد: در ترکیه سه مورد تحریم باعث سقوط ارزش لیر شد، حال آنکه اقتصاد ایران با بیش از هزار و ۵۷۰ مورد تحریم هدف قرار گرفته است.

وی بیان کرد: باید به حاکمیت، دولت و مردم ایران خداقوت گفت چراکه با وجود فشار تحریم‌ها، همچنان تحمل می‌کنند و کشور نیز با وجود این فشار‌ها از نظر تامین کالا‌های اساسی شرایط خوبی دارد.

استاندار کرمانشاه گفت: البته تورم و گرانی در کشور وجود دارد که ناشی از تحریم‌های آمریکاست، اما با مدیریت میدانی و جهادی می‌توان مقداری از فشار تحریم‌ها کاست.

 

 

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *