برگزاری نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک با ریاست صالحی‌امیری

16:22 - 09 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۰۳۸۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
نود و چهارمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با ریاست صالحی امیری برگزار شد.

- طبق اعلام روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در ابتدای این نشست رییس کمیته ملی المپیک گزارشی از سفر خود و هیئت همراه به اجلاس جهانی آنوک ارائه کرد و دستاورد‌های این سفر از جمله دیدار یا مسئولین کمیته بین المللی المپیک، روسا و دبیران کل فدراسیون جهانی و کمیته‌های المپیک برخی کشور‌ها را مثبت ارزیابی کرده و در حوزه دیپلماسی ورزش، رایزنی و مذاکرات را برای ایجاد کاهش تهدیدات بین المللی ورزشی قهرمانی لازم دانست.

در این نشست با توجه به در پیش بودن بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ و ضرورت تعیین و معرفی سرپرست کاروان اعزامی، بحث و تبادل و نظر شد و در نهایت پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی که سرپرستی کاروان اعزامی به بازی‌های جهانی ساحلی و معاونت سرپرستی کاوران اعزامی به المپیک توکیو را داشت، بعنوان سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو تعیین و معرفی شد.

همچنین در نشست امروز هیئت اجرایی مقرر شد نماینده‌ای از وزارت ورزش و جوانان نیز در کادر سرپرستی کاروان با معرفی مقامات وزارت ورزش حضور داشته باشد.

در ادامه نشست امروز هیئت اجرایی مقرر شد در خصوص تعیین سرپرسی کاروان‌های اعزامی به بازی‌های کشور‌های اسلامی قونیه و جوانان آسیا شانتو در جلسات بعدی تصمیم گیری شود.

همچنین محسن مهرعلیزاده رئیس فدراسیون بین المللی ورزش‌های زورخانه‌ای با هیئت همراه که میهمان هیئت اجرایی بودند گزارش کاملی از برنامه‌ها و فعالیت‌های این فدراسیون بین‌المللی ارائه کردند که در خاتمه از زحمات و تلاش‌های ایشان و مجموعه فدراسیون تقدیر و مقرر شد تا کارگروهی با مسئولیت دبیر کل کمیته و حضور مسئولین فدراسیون تشکیل و پیشنهادات مربوطه به هیئت اجرایی ارائه شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *