رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اعلام حمایت وزارت کشور از رساله‌های دانشجویی کاربردی در حوزه مأموریت‌های محوله

14:52 - 09 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۰۳۲۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور با بیان اینکه تحقیق و پژوهش زیرساخت توسعه هر کشوری است، گفت: با هدف پیوند میان حوزه‌های پژوهشی و اجرا، مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور از رساله‌های کاربردی در حوزه ماموریت‌های وزارت کشور حمایت مادی و معنوی به عمل می‌آورد.
- بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، جلال درخشه گفت: با هدف پیوند میان حوزه‌های پژوهشی و اجرا، مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور از رساله‌های کاربردی در حوزه ماموریت‌های وزارت کشور حمایت مادی و معنوی به عمل می‌آورد.
 
رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور افزود: مرکز مطالعات راهبردی و آموزش در راستای ماده ۶۴ قانون برنامه ششم توسعه و با هدف پیوند میان حوزه‌های پژوهشی و اجرا در چارچوب ضوابط معین از رساله‌های دکتری و کارشناسی ارشد حمایت به عمل می‌آورد.
 
وی در ادامه شرایط عمومی بررسی درخواست را به شرح ذیل اعلام کرد: ۱- عنوان رساله در چارچوب وظایف و ماموریت‌های وزارت کشور بوده و جنبه کاربردی داشته باشد (پرتال وزارت کشور به نشانی www.moi.ir جهت آشنایی با شرح وظایف وزارت کشور)

۲- پروپوزال در دانشکده تصویب شده باشد.

۳- رساله دفاع نشده و در مراحل آغازین باشد.

۴- دانشجو مستخدم دولت نباشد.

۵- انعقاد قرارداد با دانشگاه مربوطه یا شخص دانشجو صورت می‌پذیرد؛ لذا دانشجویان در صورت تمایل می‌توانند جهت دریافت اطلاعات با شماره ذیل تماس حاصل فرمایند.

۱- تلفن گویا: ۲۲۳۹۰۱۹۰ 
۲- حوزه پژوهش 
۳- گروه مورد نظر نشانی مرکز: تهران، خ، ولی عصر، بعد از پارک وی، خ شهید فیاضی، خ آقابزرگی، خ صحرا، خ دشت یار، پلاک۸  
 
 
 
انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *