دستگیری زورگیران حرفه‌ای در غرب پایتخت

14:53 - 09 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۰۳۱۹
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری زورگیران حرفه‌ای در غرب تهران خبر داد.
- جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار داشت: ساعت ۱۱:۳۰ ششم آبان ماه ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۴۱ گلستان در غرب تهران فعال بوده که به یک مرد جوان با چهره غلط انداز مشکوک شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: ماموران کلانتری در بررسی‌های بیشتر از متهم ۵ دستگاه گوشی سرقتی کشف و ماموران متوجه شدند، متهم جوان ۲۶ ساله سارق حرفه‌ای تلفن همراه است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: ماموران پلیس متهم را به کلانتری ۱۴۱ گلستان منتقل کردند و سارق حرفه‌ای در بازجویی‌ها به جرم خود مبنی بر زورگیری و سرقت گوشی موبایل از شهروندان در شهرک قدس با همراهی ۳ همدست خود اعترف کرد.
 
بیشتر بخوانید:

وی با بیان اینکه در بررسی‌های پلیسی مال باختگان شناسایی و هر ۵ مال باخته متهم را در کلانتری شناسایی کردند، تصریح کرد: تیم عملیات کلانتری پس از رصد‌های اطلاعاتی و هماهنگی‌های قضائی هر ۲ همدست سارق را در مخفیگاهشان در عملیات‌های منسجم و هماهنگ بازداشت کردند.

موقوفه‌ای افزود: سارقان زورگیر که به دفعات مختلف روانه زندان شده بودند پس از انتقال به کلانتری در بازجویی‌ها به زورگیری از شهروندان اعتراف و اظهار داشتند پس از زورگیری تلفن‌های همراه سرقتی را به مالخران می‌فروختند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در انتها خاطرنشان کرد: متهمان برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *