رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

میرجوان: شهرخودرو با آنهمه مشکل پول گرفته ما نه!/ امیدوارم باز هم شانس گلزنی پیدا کنم

8:45 - 10 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۰۳۰۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهاجم گلزن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تیم ما برای قرار گرفتن در نیمه بالایی جدول به حمایت مالی نیاز دارد در حالی که با گذشت ۳ هفته از لیگ برتر یک ریال هم نگرفتیم.

عماد میرجوان در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته سوم لیگ برتر مقابل شهرخودرو اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم. بعد از بازی با سپاهان شرایط تیممان کمی سخت شده بود و به لحاظ امتیازگیری اُفت کردیم، اما بالاخره موفق به جبران شدیم. در بازی با سپاهان حقمان آن شکست نبود چرا که بازی بعد از گل از دستمان خارج شد، اما بازی با شهرخودرو برایمان فرق می‌کرد و سعی کردیم با تلاش زیاد نتیجه را از آن خود کنیم.

وی در مورد گلزنی برای نفت در بازی مقابل شهرخودرو گفت: خوش شانس بودم که با کمک هم‌تیمی‌هایم موفق به گلزنی شدم. امیدوارم در بازی‌های بعد هم این موقعیت را پیدا کرده و باز هم گلزنی کنم. فصل قبل شرایط برایم سخت بود؛ به دلیل مصدومیت یک نیم فصل بازی نکردم و در ادامه فرصت کمی برای بازی پیدا کردم، در نتیجه موقعیت‌های زیادی برای گلزنی نداشتم. اما امسال از ابتدا در تمرینات بودم و شرایط فرق کرده و با آمادگی وارد مسابقات شدیم.

بازیکن نفت مسجدسلیمان که با تعطیلات لیگ در هر شرایطی موافق نیست تصریح کرد: آن‌هایی که تمرینات را به موقع شروع کردند از این تعطیلات ضرر می‌کنند و کیفیت لیگ و مسابقات تحت تاثیر قرار می‌گیرد. البته از جهاتی برای تیم ما که دیر شروع کرد و مشکلاتی داشت خوب است. از این رو این بار را که به نفع تیم ماست به فال نیک می‌گیریم، اما امیدوارم در ادامه اتفاق نیفتد و مسابقات لیگ طبق برنامه پیش برود. این تعطیلات لیگ را فرسایشی می‌کند و عواقب بدی دارد. این بدنسازی‌های بی موقع در میانه فصل واقعاً آزاردهنده است.

میرجوان با اشاره به مشکلات مالی باشگاه نفت خاطرنشان کرد: ما هفته به هفته پیش می‌رویم و امیدواریم با حل شدن مشکلات مالی وضع بهتر شود. تیم ما شرایط خوبی دارد و در هفته‌های بعد بهتر هم می‌شوم. ما می‌خواهیم در نیمه بالایی جدول باشیم از این رو لازم است شرایط مالی اصلاح شود. سه هفته از بازی‌ها گذشته و ما هنوز پول نگرفتیم. تیم شهرخودرو که با آن همه مشکلات به مصاف ما آمد ۱۰ درصد پول گرفتند، اما ما هنوز ریالی نگرفتیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *