آغاز تولید مجموعه عروسکی «مزرعه دوستی» در آذربایجان شرقی

13:16 - 09 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۰۲۹۳
تولید مجموعه عروسکی «مزرعه دوستی» با حضور سرپرست معاونت امور استان‌های رسانه ملی در مرکز آذربایجان شرقی کلید خورد.

- طبق اعلام روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، ساخت مجموعه تلویزیونی عروسکی «مزرعه دوستی» با حضور سرپرست معاونت امور استان‌های صدا و سیما و مدیران رسانه ملی و استانی در مرکز آذربایجان شرقی آغاز شد.

هدف از ساخت این مجموعه سرگرمی و آموزشی، تولید آثار ماندگار و با کیفیت عروسکی با تکیه بر فرهنگ بومی است.

دکتر محمد مهدی رحمتی سرپرست معاونت امور استان‌های صدا و سیما در آیین آغاز تولید مجموعه مزرعه عروسکی با تاکید بر تولید آثار ماندگار و با کیفیت برای کودکان و نوجوانان اظهار کرد: اینکه مراکز استانی در این زمینه پیشگام شده‌اند نشان از حرکتی گسترده و جریانی تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه طراحی شخصیت، صداپیشگی و همچنین ساخت محیط‌های جذاب برای کودکان در صدا و سیمای استان‌ها، یک اتفاق رسانه‌ای ارزشمند به شمار می‌رود گفت: معاونت استان‌ها از همه ظرفیت‌های خود برای حمایت از تولیدات این چنینی استفاده می‌کند.

رحمتی تصریح کرد: امیدواریم اثری جذاب تولید شود و و شخصیت‌هایی خلق شوند بچه‌های ایران زمین سال‌های سال آن‌ها را به خاطر بسپارند.

گفتنی است پیش تولید «مزرعه دوستی» در ۲۶ قسمت ۲۰ قسمتی و با ۹ کاراکتر عروسکی از دو ماه قبل شروع شده و برای ساخت دکور‌های آن از رنگ‌های شاد کودکانه و با نگاه به بافت و رنگ‌هایی که بیشتر در شهرستان تبریز وجود دارند استفاده شده است.

صداپیشگان و عروسک گردانان این مجموعه بیشتر از هنرمندان بومی استان آذربایجان شرقی هستند و قرار است عید نوروز روی آنتن برود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *