توقیف نیسان به علت جابجایی بار نامتعارف و حجیم

13:57 - 09 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۰۲۸۱
علی همه خانی از توقف یک دستگاه نیسان به علت حمل و جابجایی بار نامتعارف و حجیم در بزرگراه آزادگان توسط تیم گشتی بزرگراه خبر داد.
- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب، علی همه خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب اظهار داشت: یک دستگاه وانت نیسان که در حال تردد خطرناک و حادثه آفرین با بار نامتعارف و حجیم بود در محدوده بزرگراه آزادگان، توسط تیم گشتی بزرگراه متوقف و از ادامه تردد آن جلوگیری گردید.

وی گفت: دید کم این راننده نسبت به اطراف و خودرو‌هایی که در این مسیر در حال تردد بودند و امکان هر لحظه حادثه در اثر ریختن این بار‌ها بر سطح سواره رو راننده را از ادامه حرکت باز نمی‌داشت و با این اوضاع در حال تردد ناایمن و خطرآفرین در این محدوده بود که با رویت تیم گشتی منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران بزرگ متوقف و از ادامه حرکت آن جلوگیری و مورد اعمال قانون قرار گرفت.
 
بیشتر بخوانید:

همه خانی گفت: نقل و انتقال و حمل اینچنین بار‌های خطرناک و غیر قابل مهار آن هم در آن وضعیت و در بزرگراهی که خودرو‌های بیشتری در حال تردد هستند و اگر خدای ناکرده با وسیله‌ای برخورد می‌کرد و یا بار آن بر روی خودرو‌های در حال حرکت می‌ریخت چه حادثه دردناکی به وقوع می‌پیوست و قطعا برای راننده دردسر ساز می‌شد که با حضور به موقع تیم گشتی و توقف این نیسان از بروز حادثه‌ای خطرناک جلوگیری گردید.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب از رانندگان وسایل نقلیه باری خواست همیشه طبق مقررات حمل بار و با توجه به میزان ظرفیت خودروی خود و آنچه که مندرج در ظرفیت قانونی وسیله ثبت شده اقدام به جابجایی بار نمایند چرا که اگر خدای ناکرده هر حادثه‌ای روی دهد مسئولیت با راننده وسیله نقلیه خواهد بود.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *