رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مشکلات فراوان زندگی شهرنشینی باید حل شود

9:57 - 09 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۰۱۸۲
رئیس شورای شهر تهران گفت:‌ مهاجرت و زندگی در شهرها مسائل زیادی را برای همه دنیا و از جمله کشور ما ایجاد کرده که هم اکنون نیز هست و مشکلات فراوانی را به وجود آورده است که باید حل شود.

_مهدی چمران در ابتدای نوزدهمین جلسه شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود گفت: روز هشت آبان سالروز شهادت یکی از شهدای نوجوان در دفاع مقدس، شهید فهمیده بود. شهید فهمیده در سال ۱۳۵۹ و در روز هشت آبان که مدت کوتاهی از جنگ گذشته و هنوز خرمشهر سقوط نکرده، او با شهادت خود برگ زرینی را در صفحه تاریخ ما گشود و به یادگار گذاشت. 

وی ادامه داد: محمد حسین فهمیده‌ها باز هم داشتیم اما او یکی از نمونه‌های برجسته‌ای بود که یاد و خاطر او در ذهن ما باقی مانده است و به اینگونه انسان‌های پاک افتخار می‌کنیم. 

چمران همچنین با اشاره به روز جهانی شهرها گفت: امروز نیز روز جهانی شهرها است و به دلیل مشکلاتی که شهرها دارند توسط سازمان ملل نامگذاری شده است. 

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: امروز شهرنشینی اکثریت سکونتگاه‌ها را تشکیل می‌دهد و نزدیک به ۷۰ درصد مردم شهرنشین هستند که در گذشته اینگونه نبود. مهاجرت و زندگی در شهرها مسائل زیادی را برای همه دنیا و از جمله کشور ما ایجاد کرده که هم اکنون نیز این مسائل وجود دار و مشکلات فراوانی را ایجاد کرده است که باید حل شود.

بیشتر بخوانید:

برچسب ها: تهران شهرداری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *