رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مجیدی: به هیچ عنوان اجازه جدایی به رضایی نمی‌دهم/تیمی می‌سازیم که در قواره نام بزرگ استقلال بازی کند

20:39 - 08 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۰۰۷۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به هواداران قول می‌دهم تیمی بسازیم که در قواره نام بزرگ استقلال بازی کند و هواداران لذت ببرند.
- فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از دیدار استقلال مقابل تراکتور اظهاراتی داشت که گزیده آنرا در زیر می‌خوانید:

*بازی بسیار خوبی بود و می‌توانستیم در همان نیمه اول هم به گل برسیم. چندین موقعیت ایجاد کردیم که متاسفانه از آنها استفاده نکردیم. بعد از گل در نیمه دوم توانستیم بازی را مدیریت کنیم و سه امتیاز را به دست آوردیم.

*به هواداران تبریک می‌گویم و خوشحالم که در سه بازی گل نخوردیم، اتفاقی که در این هفته ها به دنبال آن بودیم.

*توقع من از تیم و بازیکنانم بالاست و هرقدر از لیگ بگذرد هماهنگ‌تر خواهیم شد و بازی های زیباتری به نمایش خواهیم گذاشت.

*به باشگاه اعلام کرده‌ام که به هیچ عنوان اجازه جدایی به علیرضا رضایی نمی‌دهم. او دروازه‌بان بسیار جوانی است و به نظرم می‌تواند ۱۰ سال دروازه تیم ملی را بیمه کند. در مورد سایرین هم باشگاه می‌تواند مذاکره کند. هر اتفاقی هم که قرار باشد بیفتد از طریق رسانه باشگاه اطلاع رسانی می شود.

*مصدومیت یزدانی جدی نیست و نخواستیم مصدومیتش تشدید شود. مشکل خاصی نداشت.

*اهداف بزرگی در مربیگری دارم که باید برای رسیدن به اهدافم باید تلاش و مطالعه داشته باشم. تمام تلاشم را برای رسیدن به اهدافم می‌کنم و امیدوارم بتوانم در این عرصه به اهدافی که در ذهنم است برسم.

* از مدیریت از مدیریت باشگاه تشکر می کنم که تمام مسائل و مشکلاتی که در این مدت وجود داشت که را به حداقل رسانده و خیلی کمک کرد تا با شرایط روحی و روانی خوب وارد مسابقات شویم. به هواداران استقلال قول می‌دهم تیمی بسازیم که در قواره نام بزرگ استقلال بازی کند و هوادارانش لذت ببرند. بازیکنان‌مان کیفیت و توان لازم را دارند و فقط باید تلاش کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *