گودرزی: بازیکن می‌گیریم، اما معاوضه نمی‌کنیم/ بازیکنی می‌خواهیم که تأثیر آنی داشته باشد

15:59 - 08 آبان 1400
کد خبر: ۷۷۰۰۵۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه فولادخوزستان گفت: قصد معاوضه هیچ بازیکنی را نداریم، اما چون بازیکن شاخصی در بازار نیست برای جذب بازیکنان با برخی باشگاه‌ها مذاکره کردیم.

اسماعیل گودرزی در گفت‌وگو با میزان، درباره تعویض برخی بازیکنان فولادخوزستان با تیم‌های دیگر اظهار داشت: تیم ما مشکل بازیکن دارد و هیچ بازیکنی را عوض نمی‌کنیم. هدف ما بهتر شدن شرایط است و نمی‌خواهیم مشکل ایجاد کنیم. این در حالی است که اصلا شرایط تعویض بازیکن نداریم و اگر بخواهیم کاری کنیم باید بازیکن جذب کنیم. ما اگر بازیکنی را تعویض کنیم و نتوانیم بهتر از او جذب کنیم وضع خیلی بد می‌شود. ما باید در شرایط فعلی بازیکنانمان را حفظ کرده و مناطق ضعیف تیممان را با جذب بازیکنان ترمیم کنیم.

وی با اشاره به این که روی جذب بازیکنان خارجی حساب نکردند تصریح کرد: ما فقط یک جای خالی خارجی داریم و آن هم باید با بازیکن آسیایی پر کنیم. برای جذب یک بازیکن آسیایی برنامه داریم، اما در کل به دلیل سه بازیکن خارجی که داریم دستمان تقریبا بسته است. از این رو باید در بین آسیایی‌ها بگردیم تا با توجه به توان مالی باشگاه و نیاز تیم یک بازیکن تاثیرگذار پیدا کنیم. ما خودمان به خوبی می‌دانیم که به بازیکن نیاز داریم و هیچ کوتاهی نمی‌کنیم، اما واقعیت این است که پنجره بسته مشکل اصلی ما در جهت تقویت تیم بود.

عضو هیئت مدیره باشگاه فولاد ادامه داد: نمی‌خواهم بهانه بیارم، اما شرایط ما خاص بود. قبل از شروع فصل بازیکنان زیادی خواهان همکاری با ما بودند، اما چون پنجره باشگاه بسته بود نتوانستیم با آن‌ها همکاری کنیم. اگر پنجره باز بود می‌توانستیم با بازیکنان خوب وارد مذاکره شویم و به توافق برسیم. بازیکنان شاخص وقتی با پنجره بسته رو به رو می‌شدند ریسک نکرده و در این فاصله به تیم‌های دیگر رفتند. در این بین ضربه بزرگی به ما خورد. در حال حاضر هم بازیکن شاخصی که بخواهد گره از کار ما باز کند در بازار نیست و هر چه بازیکن باقی مانده درجه دو یا سه هستند.

گودرزی با اشاره به این که فولاد یکی از نمایندگان فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا است تاکید کرد: به عنوان نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا باید بازیکنان درجه یک جذب کنیم؛ بازیکنانی که کمکمان کند چرا که بازیکنان درجه دو و سه تاثیری در کار ما نخواهند داشت. برخی بازیکنان تاثیرگذار هستند و به حرکت رو به جلو تیم کمک می‌کنند. ما بازیکنی می‌خواهیم که با کیفیت بوده و قطعاً مهره‌ای در سطح آسیا می‌گیریم.

وی در مورد مذاکره باشگاه فولاد با برخی باشگاه‌ها برای در اختیار گرفتن بازیکن قرضی گفت: مذاکراتی در اینخصوص در حال انجام است و تا وقتی به قطعیت نرسد رسانه‌ای نمی‌کنیم. اگر در مورد این مسائل صحبت کنیم وارد فضای رسانه‌ای شده و برخی مانع تراشی می‌کنند. از طرفی قیمت بالا می‌رود و برایمان کلاس می‌گذارند. از این رو در شرایطی منطقی مذاکره می‌کنیم و اگر به نتیجه رسید اعلام می‌کنیم. برای تقویت تیم مذاکره می‌کنیم و بازیکنی می‌خواهیم که در ابتدا بازی ملی داشته و همچنین از مهره‌های تاثیرگذار باشد. بازیکنی می‌خواهیم که سریعا تأثیر خود را بگذارد و نقطه ضعف تیم را به سرعت پوشش دهد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *