خرمگاه: دروازه‌بان فجر ستاره بازی بود/ متاسفانه اشتباهات فردی کار را برای‌مان سخت کرد

21:23 - 08 آبان 1400
کد خبر: ۷۶۹۹۷۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: همه از مشکلات آگاه هستند که پول نداریم.

- محمد خرمگاه، مربی تیم صنعت نفت آبادان در نشست خبری پایان بازی تیمش مقابل فجرسپاسی شیراز صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* تیم فجر با یک و نیم فرصت گلزنی توانست ۲ گل به ما بزند و ما با حدود ۱۰ موقعیت گلزنی به گل نرسیدیم. این هم یک نوع برد است. در روزی که دروازه بان حریف حداقل ۶ فرصت را از ما گرفته است ۲ گل خوردیم.   
 
* دروازه‌بان تیم حریف بهترین بازیکن زمین بود و با کمال احترام باید بگویم که این هم نوعی از فوتبال است که نام آن را فوتبال اتوبوسی می‌گذارند.
 
* منصوریان پیامی داد که قبل از هر چیزی باید آن را بیان کنم. نکته اول عذرخواهی از هواداران آبادان و نکته دوم هم توقع از دروازه‌بان‌های تیم است که بتوانند حداقل موقعیت‌ها را دفع کنند، چون هر دو گلرمان از شاگردان خودمان بودند.
 
* در سه بازی گذشته شرایط بازی‌مان خوب بوده، اما متاسفانه اشتباهات فردی کار را برای‌مان سخت کرد و با کمترین موقعیت بیشترین گل را خوردیم.   
 
* منصوریان گفت که توقعات را کنترل کنید. اینجا تیم نفت آبادان است و باید بیشتر فکر کنیم و شرایطی را ایجاد کنیم که اینگونه نباشیم. به قول قدیمی‌ها باید باد به پرچم آبادان بوزد و شرایط اینگونه نخواهد ماند.
 
*منصوریان پیام داد که قول می‌دهیم شرایط اینگونه نماند. بازیکنان باید بیشتر تلاش کنند. ما موقعیت خلق می‌کنیم و نمی‌توانیم گل بزنیم. حتماً مشکلی وجود دارد و باید آن را رفع کنیم.
* باید از خودمان ایراد بگیریم که چرا موقعیت‌هایی که داریم را گل نمی‌کنیم و مطمئن باشید اگر یکی از موقعیت‌های ما در نیمه اول گل شده بود، تیم حریف عقب نمی‌کشید و اتوبوسی بازی نمی‌کرد. فقط می‌توانم بگوییم ما یک تیم هستیم و تمام صحبت منصوریان با بچه‌های تیم همین بود و گفت این حق فوتبال آبادان و هواداران این تیم نیست.
 
* منصوریان گفت همه از مشکلات آگاه هستند که پول نداریم، مشکلات وجود دارد و اگر باختیم، همه با هم باخته‌ایم که از تدارکات گرفته تا مربیان، کادرپزشکی و بازیکنان با هم شکست خورده‌ایم و باید دست به دست هم بدهیم تا متحد شویم.
 
* خوب بودن کافی نیست و ما باید عالی باشیم. این توپ‌ها باید گل شود و دروازه‌بان‌های ما باید شرایط خوبی را رقم بزنند و دروازه‌بان باید یک دیوار مستحکم باشد. اصطلاح مربی عزیزی است که گفته بود یک دروازه‌بان می‌تواند از پدر و مادر بهتر باشد. اصلاً نمی‌خواهیم دروازه‌بان‌های خودمان را خراب کنیم، فقط می‌خواهیم به آن‌ها تلنگر بزنیم. چون ما هنوز بازی داریم و می‌خواهیم با آن‌ها کار را شروع کنیم و فقط از طرف آقای منصوریان این پیغام را به آن‌ها می‌دهم که به خودتان بیایید، چون ما باید فوتبال آبادان و هواداران صنعت نفت را راضی کنیم و این حق فوتبال آبادان نیست.
 
* من از طرف بچه‌ها و مجموعه عذرخواهی می‌کنم و ما باید این شرایط را درست کنیم. همه دیدید که ما فوتبال خوبی بازی کردیم، ۷۰ تا ۷۵ درصد بازی در اختیار ما بود، اگر اشتباه نکنم ۹-۸ موقعیت گل داشتیم که توپ‌های ما به گل نرفت و آن‌ها با یکی و نصفی موقعیت، دو گل به ما زدند. نمی‌دانم چه باید بگویم که بچه‌های ما به خودشان بیایند تا روز‌های بهتری داشته باشیم.
 
* فقط باید کار و تلاش کنیم، بچه‌ها را از نظر روحی و روانی بالا بیاوریم تا بتوانیم نساجی را در آنجا ببریم. می‌دانیم نساجی تیم خوبی است، اما باید کار کنیم که آنجا امتیاز بگیریم.
 
* ما یک تیم هستیم. ما به لحاظ تاکتیکی، تکنیکی و تمام شرایط عقب هستیم. نسبت به این عقب بودن، در حال باختن هستیم و زمان را از دست دادیم. این شکست‌ها هر دلیلی می‌تواند داشته باشد و در یک پازل، اگر دو تکه هم نباشد، پازل شما شکل نمی‌گیرد.
 
* هیچ بهانه‌ای نیست که سه بازی رسمی را باخته‌ایم، اما ما زمان و شرایط را از دست دادیم. اردو نرفتیم، کار خوب نکردیم، شرایط خوب نداشتیم و اکنون در حال ضربه خوردن آن موقع هستیم.
 
* اگر دروازه‌بان ما ضعف دارد، خط دفاع اشتباه می‌کند یا مهاجم توپ را به گل نمی‌زند، مربوط به همان موقع است. این‌ها بهانه نیست، ما باختیم. حال آقای منصوریان بعد از بازی خیلی بد بود و ما از او خواهش کردیم که صحبت کند و او گفت این گلایه‌ها را داشته باش و به بازیکنان بگو که باید بلند شویم و این حق فوتبال آبادن نیست و ما باید حق فوتبال آبادان را بگیریم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *