خیاطی: حضور ژیمناستیک ایران در رده ۲۴ رنکینگ جهانی افتخار بزرگی است/ امیدوارم وزیر ورزش به دنبال جبران نامهربانی‌ها باشد

9:51 - 08 آبان 1400
کد خبر: ۷۶۹۸۵۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
مربی و کارشناس ژیمناستیک ایران گفت: چه کسی فکر می‌کرد روزی برسد که تا این حد به سهمیه المپیک نزدیک شویم؟

علیرضا خیاطی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص عدم اعزام تیم ملی ژیمناستیک هنری به رقابت‌های جهانی اظهار داشت: واقعا به خاطر این اتفاق افسوس خوردم. چون در دوره قبلی این رقابت‌ها بهترین نتیجه تاریخ ژیمناستیک ایران کسب شد و در این دوره هم ژیمناست‌های کشورمان همچون سعیدرضا کیخا و مهدی احمد کهنی می‌توانستند باز هم تاریخ‌سازی کنند.

وی افزود: حضور در رده بیست و چهارم رنکینگ جهانی افتخاری است که به سادگی به دست نیامده و باید آن را غنیمت بدانیم. خوشبختانه ژیمناستیک ایران به جایگاهی رسیده که زمانی برای این رشته آرزو بود، اما با کمک همه اهالی دلسوز و فرهیخته ژیمناستیک ایران این آرزوها تبدیل به واقعیت شد.

کارشناس ژیمناستیک ایران تصریح کرد: چه کسی فکر می‌کرد روزی برسد که تا این حد به سهمیه المپیک نزدیک شویم؟ آن هم در شرایطی که نامهربانی‌های زیادی به این رشته شد. امیدوارم وزارت ورزش در دوره جدید خود به دنبال جبران همه این نامهربانی‌ها باشد. انتخاب حمید سجادی به عنوان وزیر جدید ورزش را به فال نیک می‌گیریم؛ چون او فردی ورزشی است و امیدوارم صدای اهالی واقعی و دلسوز ژیمناستیک کشور را بشنود.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *