رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

یک شرکت اینترنتی رژیم صهیونیستی هک شد

8:32 - 08 آبان 1400
کد خبر: ۷۶۹۸۱۱
رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که یک گروه هکری، یک شرکت اینترنتی این رژیم را هدف حمله سایبری قرار داده است.

یک شرکت اینترنتی رژیم صهیونیستی هدف حمله سایبری قرار گرفت.

پایگاه صهیونیستی «جروزالم پست»، ادعا کرد «گروه هکر‌های ایرانی سایه سیاه، سرور‌های شرکت اینترنتی سایبرسرو را هک و تهدید به افشای اطلاعات مشتریان آن کردند.»

«سایبرسرو» یک شرکت میزبانی شبکه است؛ بدین معنا که سرور‌ها و ذخیره سازی داده‌ها را برای شرکت‌ها در بخش های مختلف صنایع در اراضی اشغالی فراهم می‌کند.

اطلاعات هک شده از سوی این گروه هکری بسیاری از مشاغل را در بر می‌گیرد؛ از شرکت رزرو مسافرتی «پگاسوس» تا شرکت اتوبوس رانی «دان» و حتی موزه کودکان رژیم صهیونیستی.

به گزارش «جروزالم پست»، هکر‌های گروه «سایه سیاه» اطلاعات «سایبر سرو» را هنوز افشا نکرده اند و از زمان حمله سایبری، وب سایت‌های هک شده، از دسترس خارج شده اند.

گروه هکری «سایه سیاه» پیش از این نیز حملات سایبری دیگری را علیه شرکت‌های رژیم صهیونیستی از جمله شرکت بیمه «شیربیت» انجام داده است.

اخیرا نیز یک گروه هکری، اطلاعات حساس صد‌ها سرباز ارتش رژیم صهیونیستی را افشا کرد.

پایگاه «یدیعوت احارانوت» گزارش داد که این گروه هکری اطلاعاتی حساس شامل «نام، آدرس، رده و واحد صد‌ها سرباز و افسر» ارتش رژیم صهیونیستی را افشا کرده است.

این گروه هکری خود را «Moses Staff» (عصای موسی) نامیده است.

این گروه هکری همچنین تصاویر شخصی «بنی گانتز»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را منتشر و تهدید کرد «ما از تمامی تصمیم‌های شما مطلعیم و در نهایت جایی را هدف قرار می‌دهیم که انتظار آن را ندارید.»



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *