بازدید رئیس کل دادگستری استان کرمان از شعب دادگاه قلعه گنج

15:01 - 07 آبان 1400
کد خبر: ۷۶۹۷۳۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری کرمان در ادامه سفر به شهرستان قلعه گنج به منظور شرکت در مراسم اختتامیه یازدهمین همایش گفتمان برادری علمای اهل سنت و تشیع استان، از شعب دادگاه و دادسرای این شهرستان بازدید کرد.
- یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان در بازدید از شعب دادگاه و دادسرای شهرستان قلعه گنج از نزدیک در جریان روند رسیدگی به پرونده‌ها و کمبود‌ها و مشکلات قرار گرفت،سپس در نشست مشترک با همکاران اداری و قضایی این شهرستان به بررسی درخواست‌های آن‌ها پرداخت.

در این نشست آمار عملکرد دادگستری قلعه گنج شامل نرخ رسیدگی، سطح نگاهداشت پرونده، موجودی شعب، پرونده‌های زندانی دار و آمار اجرای احکام دادگاه و دادسرا مورد بررسی قرار گرفت.

موحد، ضمن تقدیر از تلاش‌های بی شائبه قضات و کارکنان دادگاه و دادسرای شهرستان قلعه گنج بر رسیدگی سریع و با کیفیت به پرونده‌های موجود در شعب تاکید کرد و گفت: سرعت در رسیدگی، کیفیت رسیدگی‌ها و اتقان آراء از مواردی است که باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان افزود: حوزه قضایی قلعه گنج در دوره جدید مدیریتی شاهد تحولات بسیار خوبی بوده است و لازم است که ارتباط هر چه بیشتر با مردم در راستای رفع مشکلات آنها، تداوم حفظ نظم اداری و قضایی و پشتکار در اجرای وظایف قانونی همواره مد نظر قرار گیرد.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *