سریال تمدید قرارداد‌ها در اینتر کلید خورد؛ سه بازیکن در اولویت تمدید

12:43 - 07 آبان 1400
کد خبر: ۷۶۹۷۰۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
باشگاه اینتر قصد تمدید قرارداد با ۳ ستاره خود را دارد.

- باشگاه اینتر دیشب رسماً با لائوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی خود قراردادی جدید را به امضا رساند. مارتینز ۲۴ ساله در تابستان ۲۰۱۸ و پس از درخشش در راسینگ کلاب آرژانتین به اینتر پیوست.

او ابتدا بیشتر نیمکت‌نشین مائورو ایکاردی بود، اما پس از مدتی توانست نظر لوچانو اسپالتی را جلب کرده و رفته رفته فیکس شود. با ورود آنتونیو کنته و روملو لوکاکو به اینتر، خط حمله نراتزوری زوجی جذاب و زهر دار را به خود دید و باشگاه‌هایی، چون بارسلونا و منچسترسیتی خواهان جذب این ستاره آرژانتینی شدند. لوتارو مارتینز پس از چند هفته مذاکره با سران اینتر سرانجام قرارداد خود را تا ژوئن سال ۲۰۲۶ تمدید کرد.

پس از مارتینز نوبت به نیکولو بارلا هافبک ۲۴ ساله و ملی‌پوش نراتزوری خواهد رسید. بارلا پس از بازی‌های درخشان در کالیاری با نظر آنتونیو کونته در تابستان ۲۰۱۹ راهی اینتر شد او خیلی زود در ترکیب اینتر جا افتاد و به مهره‌ای قابل اتکا تبدیل شد. بارلا فصل پیش نقشی اساسی در قهرمانی اینتر در سری آ داشت و در پایان فصل به عنوان بهترین هافبک سری آ انتخاب شد. او چند هفته پس از کسب اسکودتو با باشگاهش، موفق شد با تیم ملی ایتالیا قهرمان یورو ۲۰۲۰ هم شود. قرارداد جدید بارلا ۵ ساله خواهد بود و او پس از تمدید قرارداد به عنوان یکی از کاپیتان‌های اینتر انتخاب خواهد شد.

اولویت بعدی اینتر در مذاکرات تمدید قرارداد، مارسلو بروزوویچ هافبک ۲۸ ساله و کروات این تیم است. بروزوویچ در سال آخر قرارداد خود است و در تابستان پیش رو بازیکن آزاد به حساب خواهد آمد و اینتر کار سختی برای تمدید قرارداد با این ستاره خواهد داشت. مذاکرات برای تمدید قرارداد بروزوویچ هم در جریان است و باید دید چه اتفاقی خواهد افتاد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *