۲۰ نماینده رسانه سفر رئیس قوه قضاییه به خوزستان را پوشش دادند

19:08 - 06 آبان 1400
کد خبر: ۷۶۹۶۲۴
۲۰ نفر از نمایندگان رسانه‌های مختلف علاوه بر خبرنگاران و تصویربرداران رسانه ملی، اخبار دیدار‌ها و جلسات امروز رئیس قوه قضاییه در استان خوزستان را پوشش دادند.
- به گزارش مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای صبح امروز به منظور بررسی آخرین وضعیت واحد‌های قضایی استان خوزستان و همچنین رسیدگی به مشکلات و مسائل مردم این استان، به اهواز سفر کرد.
 
حضور در جمع قضات و کارکنان قضایی، اقشار مختلف مردم، صنعتگران و کارآفرینان، طلاب حوزه‌های علمیه و شرکت در جلسات شورای اداری و قضایی و همچنین دیدار با مدیران شرکت هفت تپه به منظور بررسی آخرین وضعیت این شرکت پس از واگذاری به دولت، از اهم برنامه‌های رئیس قوه قضاییه در این سفر بود.
 
سفر رئیس دستگاه قضا به استان خوزستان را علاوه بر رسانه ملی، خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری‌های مهر، ایرنا، فارس، ایسنا، تسنیم، ایلنا، روزنامه‌های جمهوری اسلامی، کیهان و روزان و پایگاه‌های خبری رهیاب و خوزتاب، خوز پرس و‌…، اخبار مربوط به این سفر را پوشش دادند.
 
 در مجموع بیست تن از نمایندگان رسانه‌های مختلف علاوه بر خبرنگاران و تصویربرداران رسانه ملی، اخبار دیدار‌ها و جلسات امروز رئیس قوه قضاییه در استان خوزستان را پوشش دادند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *