فیروزی: منتظر تعطیلات لیگ برتر هستیم/ منصوریان پیگیر حضور در تمرینات است

10:44 - 07 آبان 1400
کد خبر: ۷۶۹۵۴۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: از شرایط تیم راضی نیستیم، اما امیدواریم در تعطیلات پیش روی لیگ برتر شرایط تیم را بهبود ببخشیم.

علی فیروزی در گفت‌وگو با میزان، در مورد ادامه بیماری علیرضا منصوریان و دوری از تیم صنعت نفت آبادان اظهار داشت: چاره‌ای نداریم جز اینکه مثل قبل تمرینات را بدون سرمربی ادامه دهیم تا به خواست خدا وضعیت منصوریان بهتر شده و به تمرینات برگردد. این مربی خودش هم به شدت پیگیر است و برای بازگشت به تمرینات لحظه شماری می‌کند.

وی با اشاره به این که تیمشان تاکنون بدون سرمربی دو شکست پیاپی را متحمل شده است تصریح کرد: همیشه تیم ما از ابتدای فصل نتایج خوبی می‌گرفت، اما در انتها با نتایج بد و گرفتاری‌هایی که برایش پیش می‌آمد در وضعیت بدی قرار می‌گرفت. امسال بر عکس شده است و تیممان خوب نتیجه نگرفته است. امیدوارم در هفته‌های آینده بتوانیم این دو شکست را جبران کنیم و برخلاف فصول قبل در انتهای فصل همه از شرایط راضی باشیم.

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به شکست تیمش مقابل تراکتور گفت: در بازی با تراکتور حقمان شکست نبود؛ سه پنالتی روی بازیکنان ما رخ داد که کارشناسان هم تایید کردند، اما نتوانستیم از این بازی امتیاز بگیریم و این شکست اتفاق بدی برای ما بود. سه اشتباه بچگانه باعث شد سه گل دریافت کنیم.

فیروزی با بیام اینکه شرایط صنعت نفت بهتر می‌شود، افزود: وضعیت تیم ما به این شکل نمی‌ماند و شرایط بهتر می‌شود. صنعت نفت مشکلاتی داشت و ساعاتی قبل از شروع بازی هفته اول پنجره باز شد و کارت بازیکنان را صادر کردیم. از این رو در ادامه با هماهنگی بیشتر بهتر می‌شویم. ما منتظر تعطیلات پیش رو هستیم تا با برگزاری یک اردوی خوب یا تمرینات بهتر شرایط را بهبود بخشیم.

وی با اشاره به تعطیلات پیش روی لیگ برتر گفت: این به معنی آن نیست که توجهی به دو بازی پیش رو نداریم. بلکه در این دو بازی هم با قدرت به میدان می‌رویم و خواهان پیروزی هستیم. باید در این هفته‌ها امتیاز بگیریم تا این دو شکست ابتدای فصل را جبران کنیم، اما معتقدم این تعطیلات می‌تواند به نفع تیم ما باشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *