دیدار رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با جانباز عملیات آزاد سازی خرمشهر در چایپاره

18:11 - 05 آبان 1400
کد خبر: ۷۶۹۳۶۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با رزمنده عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر در چایپاره دیدار کرد.
- ناصر عتباتی،رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با رزمنده عملیات بیت المقدس و آزاد سازی خرمشهر در چایپاره دیدار کرد.

وی در این دیدار بیان کرد:جانبازان و ایثارگران چشم و چراغ ما، مایه افتخار ما هستند،امنیت و جایگاهی که ایران عزیز ما امروز در آن است مرهون ایثارگری‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها است.
 
عتباتی، افزود:ما باید طوری عمل کنیم که شرمنده شهدا نباشیم و راه آن‌ها را ادامه دهیم.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی تاکید کرد: ما در دیدار با این خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران انرژی می‌گیریم و تمام تلاش خود برای احقاق حق و رضای خداوند و مردم بکار می‌بندیم.

محمدپور سرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان آذربایجان غربی نیز در این دیدار بیان داشت: ایثارگران در عهد و پیمانی که با خدای خود در راه حرکت در مسیر حق و عدالت بسته اند پایدار هستند، تعدادی از آن‌ها به فوز عظیم شهادت و تعدادی به مقام جانبازی و آزادگی نائل می‌شوند، ولی در مسیر اسلام بر عهد و پیمان خود استوار ایستاده اند و مایه افتخار ماست که به این عزیزان ادای احترام کنیم.

در پایان این دیدار رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی لوح تقدیر و هدیه‌ای تقدیم اروج خضرلو جانباز هفتاد درصد هشت سال دفاع مقدس که در عملیات آزاد سازی خرمشهر در سوم خرداد ۱۳۶۱ به مقام شامخ جانبازی نائل شده بود نمود.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *