افتتاح دادگاه بخش ایواوغلی شهرستان خوی در آذربایجان غربی

18:09 - 05 آبان 1400
کد خبر: ۷۶۹۳۵۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در آیین افتتاح دادگاه بخش ایواوغلی گفت:یکی از محور‌های مهم نظام مقدس اسلامی عدالت است و یکی از نمود‌های عدالت حق دسترسی آسان به خدمات قضایی است که در قانون اساسی مورد تاکید قرار گرفته است.
- ناصر عتباتی،رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در آیین افتتاح دادگاه بخش ایواوغلی اظهار کرد:یکی از محور‌های مهم نظام مقدس اسلامی عدالت است، یکی از نمود‌های عدالت حق دسترسی آسان به خدمات قضایی است که در قانون اساسی مورد تاکید قرار گرفته است.

وی افزود:امروز دستگاه قضایی استان با افتتاح دادگاه بخش ایواوغلی امکان دسترسی آسان و کم هزینه مردم منطقه به خدمات قضایی را فراهم نموده است.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به اینکه عمده امکانات دادگاه بخش ایواوغلی توسط خیرین تامین گردیده است را ارزشمند توصیف و بیان داشت: ما از ظرفیت خیرین منطقه در حوزه‌های مختلف از جمله صلح و سازش و کمک به زندانیان نیازمند استفاده خواهیم کرد.

وی به اهمیت بخش ایواوغلی اشاره و نقش دادگاه این بخش را در پیشگیری از جرایمی همچون قاچاق کالا و اتباع بیگانه و صیانت از اراضی ملی منطقه بسیار تاثیر گذار دانست و ابراز امیدواری کرد: با ورود قاطع دادگاه بخش ایواوغلی،همکاری و همراهی سایر مجموعه‌ها ثمرات خوبی در بحث احقاق حق و سرعت در اجرای عدالت شاهد خواهیم بود.

در ادامه این مراسم حکم قادر شیری زاده به عنوان اولین سرپرست دادگاه بخش ایواغلی توسط رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به وی تحویل و دادگاه بخش ایواوغلی افتتاح و رسما آغاز به کار کرد.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *