رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مجرمین خطرناک و حرفه‌ای تحت رصد امنیتی، انتظامی و قضایی هستند

18:12 - 05 آبان 1400
کد خبر: ۷۶۹۳۴۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مجرمین سابقه دار و خطرناک، کسانی که با رفتار‌های مجرمانه موجب سلب امنیت و آسایش شهروندان می‌شوند تحت رصد دستگاه‌های انتظامی و امنیتی و قضایی هستند، به آن‌ها اجازه نخواهیم داد امنیت و آرامش مردم را دچار اختلال کنند.
- ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در جلسه کنترل مجرمان حرفه‌ای و خطرناک که در سالن جلسات دادگستری کل استان برگزار شد، بیان داشت: این جلسه ظرفیت خوبی برای برنامه ریزی و هم افزایی دستگاه قضایی با دستگاه‌های انتظامی و امنیتی استان در جهت کنترل مجرمان حرفه‌ای و خطرناک و برخورد قاطع و به موقع با آنها است.

عتباتی ادامه داد: مجرمین سابقه دار، خطرناک و کسانی که با رفتار‌های مجرمانه موجب سلب امنیت و آسایش شهروندان می‌شوند تحت رصد دستگاه‌های انتظامی و امنیتی و قضایی هستند، به آن‌ها اجازه نخواهیم داد امنیت و آرامش مردم را دچار اختلال کنند.

وی افزود: مبارزه جدی در کنار پیشگیری‌های فرهنگی و اجتماعی بسیار تاثیرگذار در ایجاد امنیت و آرامش در جامعه هست لذا علاوه بر مبارزه، کار‌های پیشگیرانه و کنترل محور هم در برنامه است تا از آسیب‌های اجتماعی بکاهیم.

مجیدی دادستان عمومی و انقلاب ارومیه در ادامه جلسه بیان کرد: بررسی نحوه کنترل مجرمین در دستور کار دادسرا‌ها قرار دارد،مجرمین حرفه‌ای و خطرناک تحت رصد دستگاه‌های قضایی و انتظامی و اطلاعاتی هستند و در مواقع لزوم برخورد قاطع با آن‌ها معمول می‌گردد.

شایان ذکر است؛ اعضای جلسه پس از بررسی و تبادل نظر پیرامون دستورات جلسه مصوباتی را تصویب و جلسه به کار خود خاتمه داد.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *