پیروزی خانگی پرسپولیس مقابل نساجی در شب دبل عبدی + فیلم

19:54 - 05 آبان 1400
کد خبر: ۷۶۹۲۸۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
در آخرین دیدار هفته دوم لیگ برتر تیم پرسپولیس از سد نساجی مازندران گذشت تا دومین برد متوالی قرمز‌های پایتخت به دست آید.

- در روز پایانی از هفته دوم لیگ برتر فوتبال امروز (چهارشنبه) ۲ دیدار همزمان از ساعت ۱۸ برگزار شد که در مهم‌ترین دیدار تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان تیم نساجی مازندران بود که در پایان این بازی زیبا و مهیج این شاگردان گل‌محمدی بودند که موفق شدند در شب درخشش مهدی عبدی و دبل مهاجم جوان خود با نتیجه ۲ بر یک از سد نساجی بگذرند.

پرسپولیس با کسب دومین بردش ۶ امتیازی شد تا بالاتر از استقلال و تنها به دلیل گل زده بیشتر در رده سوم جدول بایستد. نساجی هم با ۳ امتیاز در میانه‌های جدول باقی ماند.

برای پرسپولیس در این بازی مهدی عبدی در دقایق ۴۲ و ۶۳ گلزنی کرد. عیسی آل‌کثیر و مهدی ترابی در دقایق ۷۹ و ۸۵ کارت زرد گرفتند.  

[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/3314454_445.mp4']
 
var player = videojs('player_549146_3313891',{poster:'',width:400,height:300}); player.one('play', (function(){ $.post('/fa/ajax/news/video/3313891',{},function (data) {}); }));
 
در سوی مقابل کریم اسلامی در دقیقه ۴۷ تک گل شاگردان ساکت الهامی را وارد دروزاه حامد لک کرد. همچنین ایوب کلانتری و مسعود شجاعی از نساجی در دقایق ۱۷ و ۶۳ از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.
 
var player = videojs('player_516432_3313889',{poster:'',width:400,height:300}); player.one('play', (function(){ $.post('/fa/ajax/news/video/3313889',{},function (data) {}); }));
 
همچنین در دقیقه ۵۸ سیامک نعمتی و سعید آقایی در دقیقه ۵۸ به جای امید عالیشاه و مهدی شیری و حامد پاکدل در دقیقه ۷۸ به جای مهدی عبدی برای پرسپولیس وارد زمین شدند. گل‌محمدی در دقیقه ۸۹ احسان پهلوان را جایگزین عیسی آل‌کثیر کرد و علی نعمتی را جانشین مهدی ترابی کرد تا از پنج تعویضش استفاده کرده باشد.
 
در سوی مقابل هر ۳ تعویض نساجی در دقیقه ۷۴ صورت پذیرفت و عرفان گل‌محمدی، جواد مولایی و سعید غلامعلی بیگی جایگزین مرتضی منصوری، مسعود شجاعی و کریم اسلامی شدند.

ترکیب پرسپولیس:

حامد لک، فرشاد فرجی، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، وحید امیری، رضا اسدی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، امید عالیشاه، مهدی عبدی و عیسی آل‌کثیر

ترکیب نساجی مازندران:

علیرضا حقیقی، حامد شیری، امیر مهدی جانملکی، محمد قربانی، اکبر صادقی، رضا جعفری، ایوب کلانتری، مرتضی منصوری، فرزاد زامهران، کریم اسلامی و مسعود شجاعی

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *