با خدمت مضاعف رضایتمندی مراجعان حاصل شود

13:25 - 04 آبان 1400
کد خبر: ۷۶۸۹۸۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیان اینکه بسیاری از مردم از مبانی و مسائل حقوقی اطلاعات کافی ندارند، گفت: مسئولان قضایی با سعه صدر و گشاده رویی به کار مردم رسیدگی می‌کنند.
- ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در نوزدهمین جلسه شورای معاونان دادگستری بیان کرد: مردم، ولی نعمت ما هستند و این سخن را باید با جان و دل قبول کنیم، صادقانه و با تمام وجود در خدمت این مردم شریف باشیم.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیان اینکه بسیاری از مردم از مبانی و مسائل حقوقی اطلاعات کافی ندارند و به همین علت هم کار آن‌ها در دادگستری گره می‌خورد، اظهار کرد: مسئولان قضایی با سعه صدر و گشاده رویی به کار مردم رسیدگی می‌کنند.

وی افزود: چنانچه مردم از ظرفیت وکلا و مشاورین حقوقی استفاده کنند نتایج بهتری در پرونده خود خواهند گرفت و کارشان در سریع‌ترین زمان ممکن و با دقت بالا به سرانجام خواهد رسید.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در ادامه از معاونان حاضر در جلسه خواست تا با نظارت مضاعف بر حوزه‌های قضایی، محاکم، دادسرا‌ها و شورا‌های حل اختلاف این استان به ارتقاء میزان خدمات دهی به مردم توجه ویژه کنند و تلاش مضاعف خود را معطوف رضایتمندی مراجعان کنند.

در ادامه جلسه زارع، سرپرست معاونت آمار و فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان آذربایجان غربی به ارائه گزارشی از عملکرد حوزه‌های قضایی پرداخت و اعضای شورای معاونین هم یک به یک به بیان مطالبی در خصوص دستورات جلسه پرداختند و پس از تبادل نظر مصوباتی به تصویب اعضای شورای معاونین رسید.

در پایان این جلسه حکم انتصاب اکبر تایوغ به عنوان مدیریت روابط عمومی و رسانه دادگستری استان توسط رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به وی تحویل شد.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *