ورود دستگاه قضایی استان کرمانشاه برای ساماندهی بیش از ۸۰۰ غرفه بازارچه دولت‌آباد

12:25 - 04 آبان 1400
کد خبر: ۷۶۸۹۰۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از عزم جدی دادگستری این استان برای سامان‌دهی بیش از ۸۰۰ غرفه بازارچه محله دولت آباد در دو ماه آینده خبر داد.
- پرویز توسلی‌زاده، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با حضور در محله دولت آباد از عزم جدی دادگستری این  استان برای ساماندهی بیش از ۸۰۰ غرفه بازارچه این محله در دو ماه آینده خبر داد و با تقدیر از معاونت پیشگیری دادگستری و با بیان این که حضور میدانی می‌تواند اثرات مفیدی در روند کار‌ها داشته باشد، گفت: در گذشته برای ساماندهی این بازارچه کار‌های بزرگی انجام شده است و هدف ما این است رونق را به این بازارچه بیاوریم. این اقدام می‌تواند به ایجاد اشتغال بسیاری از خانواده‌ها کمک کند.

وی افزود: همانگونه که ریاست قوه قضاییه بر ایجاد شرایطی برای آسایش مردم تاکید دارد، تمام تلاش ما نیز بر این است که آسایش و رفاه را برای مردم این منطقه فراهم کنیم.

توسلی‌زاده با اشاره به اقدامات لازم برای ساماندهی و راه‌اندازی این بازارچه خاطرنشان کرد: برای رونق این بازارچه در درجه اول باید امنیت آن فراهم شود و این مهم توسط دادگستری استان کرمانشاه و همکاری دیگر دستگاه‌های مرتبط محقق می‌شود.

وی اظهار کرد: از دیگر اقدامات ورود و پای کار آمدن شهرداری و شورای شهر کرمانشاه است که از همین جا اعلام می‌ کنیم این عزیزان برای رونق این بخش و اینکه به رونق و اشتغال و اقتصاد این محله و استان کرمانشاه کمک کنند حتما پای کار بیایند.

توسلی زاده افزود: انتقال غرفه از بازارچه موجود به این بازارچه از دیگر اقدامات موثری است که باید انجام شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در پایان سخنان خود هدف از این اقدامات کمک به سرمایه گذاری، اشتغال و درآمد زایی برای بسیاری از خانواده‌ها و نیز ساماندهی یکی از شلوغ‌ترین بازارچه‌های سطح شهر کرمانشاه عنوان کرد.

حضور رئیس کل دادگستری کرمانشاه در این محله با رضایت بسیاری از اهالی همراه بود. در این بازدید اهالی حاضر صمیمانه مشکلات خود را با رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه بیان کردند و وی نیز از همراهی دستگاه قضایی برای رفع مشکلات آن‌ها و پیگیری تا حصول نتیجه نهایی خبر داد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *