رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حمیداوی پول نقد نداد؛ بازیکنان چک‌ نگرفتند/ میثاقیان در یک قدمی نیمکت شهرخودرو

19:21 - 03 آبان 1400
کد خبر: ۷۶۸۸۴۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکنان تیم فوتبال شهرخودرو چک‌ ۱۰ درصدی مسئولان این باشگاه را نپذیرفته و خواهان پول نقد شدند.

- مسئولان باشگاه شهر خودرو امروز در مذاکره با بازیکنان حاضر شدند طبق وعده ای که قبل از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر داده بودند چکی به مبلغ ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان به آنها پرداخت کنند. با این حال بازیکنان حاضر به دریافت این چک نشدند و خواهان ۳۰ درصد از مبلغ قرارداد به صورت نقد بودند.

مسئولان باشگاه در این مذاکره مدعی شدند که هنوز هیچ باشگاهی به بازیکنان ۳۰ درصد پرداخت نکرده است اما بازیکنان شهر خودرو که از شرایط موجود به شدت نگرانند عنوان کردند؛ می خواهند با دریافت ۳۰ درصد از مبلغ قراردادشان حداقل تضمینی برای ادامه فصل داشته باشند. آنها حتی این ۳۰ درصد را به صورت چک دریافت نمی کنند و پول نقد می خواهند. همین عدم توافق باعث شد امروز بازیکنان پدیده تمرین نکنند و رضا مهاجری استعفا دهد.

مهاجری در مورد استعفایش به مسئولان باشگاه گفت؛ با توجه به شرایط موجود نمی‌تواند برای این تیم کاری انجام دهد. از این رو بهتر است استعفا دهد.

این مربی که بعد از مدتها قصد داشت با حضور در تیم شهرخودرو خود را در لیگ برتر بار دیگر احیا کند موفق به این کار نشد از این رو تصمیم گرفت استعفا داده و اعتبار خود را زیر سوال نبرد. با این حال مسئولان باشگاه و بازیکنان که از این استعفا شوکه شدند فعلا  واکنشی به این شرایط نشان ندادند و هنوز با استعفای او موافقت‌ نشده است. هر چند خبر هایی از حضور اکبر میثاقیان به گوش می رسد.

از سوی ديگر به نظر می رسد هیئت فوتبال استان نیز به شدت پیگیر بازپس‌گیری تیم از حمیداوی است. آنها مدعی شدند مالک باشگاه شهرخودرو توانایی تیم داری ندارد از این رو اقداماتی را برای مالکیت این تیم انجام دادند‌. هر چند به نظر می رسد این تلاش هیئت‌فوتبال بی نتیجه باشد چرا که تیم به نام حمیداوی و به شکل کاملا خصوصی به او واگذار شده است. از این رو هیچ فردی نمی تواند تیم را از او گرفته و به شخص دیگری واگذار کند. از طرفی هیئت فوتبال با کدام پشتوانه مالی می خواهد این تیم را حمایت مالی کند. فصل گذشته آنها چند بازیکن پدیده را فروخته و مبلغ ۱۰ میلیون تومان از استانداری وقت دریافت کردند. با این حال بدهی‌های زیادی از همان دوره مدیریت خود به جا گذاشتند. در نتیجه به نظر نمی رسد حتی اگر بتواند تیم را بگیرند از پس هزینه ها بر بیاید. 

از طرفی حمیداوی به شدت نسبت به شرایط موجود موضع گرفته و با این که توان پرداخت نقدی بخشی از مطالبات بازیکنان را دارند از این کار امتناع می‌کنند. این اتفاق در شرایطی رخ داده که اگر تیم فوتبال شهرخودرو در بازی هفته آینده به میدان نرود به دسته پایین تر سقوط می کند. باید دید نقشه حمیداوی برای مقابله با این موضوع و نجات تیمش چیست؟



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *