جلسه فوق‌العاده در باشگاه شهرخودرو/ بازیکنان کوتاه می‌آیند یا مسئولان؟

18:22 - 03 آبان 1400
کد خبر: ۷۶۸۸۲۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مسئولان باشگاه شهر خودرو که با عملکرد بازیکنان به شدت غافلگیر شدند برای رفع مشکلات جلسه فوق‌العاده با حضور مالک تشکیل دادند.

- با توجه به مشکلاتی که طی چند روز گذشته برای باشگاه شهرخودرو بوجود آمده است مسئولان این باشگاه امروز طی جلسه‌ای با مالک باشگاه موضوع را بررسی و قصد دارند در این خصوص تصمیم بگیرند. بعد از این که بازیکنان این تیم از همکاری با باشگاه امتناع کرده و حضور در تمرینات و بازی‌ها را به دریافت بخشی از قراردادشان موکول کردند مسئولان باشگاه متوجه وخامت اوضاع شده و تصمیم گرفتند در این مورد به تصمیم درستی برسند.

آن‌ها علاوه بر این که چاره‌ای جز همکاری با بازیکنان ندارند نمی‌خواهند ملعبه دست آنها شوند و به نوعی تحت امرشان باشند. از این رو به دنبال راهکاری هستند تا علاوه بر حل مشکل اجازه بازیکن سالاری در تیمشان را هم ندهند. این در حالی است که بازیکنان برای دریافت مطالبات خود تنها ۳۰ درصد دریافتی را مد نظر ندارند بلکه آن‌ها خواهان تجهیز تیم به لباس متحد و سایر امکانات رفاهی هم هستند.

گویا یکی از دغدغه‌های بازیکنان نداشتن لباس و امکانات متعدد برای حضور در فرودگاه بوده است؛ آن‌ها نمی‌خواستند با کوله و چمدان و ملانژ فصل قبلشان که هرکدام متعلق به یک باشگاه است به عنوان بازیکن شهرخودرو در ورزشگاه حاضر شوند.

یکی از بازیکنان شهرخودرو در این مورد به میزان گفت: درست است که ما به غیر از یک پیراهن هتلی هیچ لباس متحد دیگری نداشته باشیم؟ مگر می‌شود با یک پیراهن در هتل یا فرودگاه در آن هوای سرد حاضر شد. یا توقع داشتند هر کدام با لباس و کوله تیم‌های فصل قبل راهی فرودگاه شویم؟

به نظر می‌رسد جریمه فیفا در مورد قرارداد کوزین آنقدر مسئولان این باشگاه را شوکه و سرگرم کرده که یادشان رفته زودتر برای تیم امکانات فراهم کنند و وارد مسابقات شوند. یا شاید هنوز منتظر مدارکی هستند که هیئت فوتبال در اختیارشان قرار دهد. مسئولان این تیم باید برخی مسائل را از هم تفکیک کنند چرا که با این شیوه نمی‌توانند کاری از پیش ببرند و تیمشان را به نابودی می‌رسانند.

با این شرایط آنها یک بازی لیگ را از دست دادند و اگر در بازی بعدی هم غایب باشند ممکن است به دو دسته پایین‌تر سقوط کنند. با این حال در شرایط فعلی امکانی برای تغییر شرایط دیده نمی‌شود. مخصوصاً که هیئت فوتبال هم نمک روی زخمشان می‌پاشد و مصاحبه‌های اخیر احسان اصولی برایشان دردآور بوده است.

به نظر می‌رسد یا مسئولان تیم شهر خودرو باید کوتاه آمده و فعلاً هزینه‌ها را از جیب بپردازند و یا این بازیکنان هستند که به خاطر باشگاه و خودشان باید از موضعشان کوتاه آمده در بازی بعد حاضر شوند. گویا هر دو طرف منتظر فداکاری طرف دیگر هستند. فقط امیدواریم این انتظار به قیمت از بین رفتن سهمیه استان خراسان رضوی در لیگ برتر نباشد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *