انتصاب مهندس مصطفی میرزایی بعنوان مدیرحراست هلدینگ انرژی تامین

16:50 - 03 آبان 1400
کد خبر: ۷۶۸۸۰۴
طی حکمی از سوی مدیرکل حراست دفتر مرکزی شستا، مهندس مصطفی میرزایی به عنوان مدیر حراست هلدینگ انرژی تامین منصوب شد.

- در آیین تکریم و معارفه مدیران حراست هلدینگ انرژی تامین که با حضور مدیرکل حراست دفتر مرکزی شستا، مهندس نفیعی مدیرعامل هلدینگ انرژی تامین و همچنین معاونین هلدینگ و مدیران عامل شرکت‌های تابعه برگزار گردید، آقای حمیدی مدیرکل حراست دفتر مرکزی شستا ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند آقای دکتر حسین دادپور مدیر حراست سابق هلدینگ در طول مدت تصدی این سمت، طی حکمی مهندس مصطفی میرزایی را بعنوان مدیر حراست هلدینگ انرژی تامین منصوب نمود.

حمیدی با اشاره به جایگاه حراست و اهمیت آن در شرکت اظهار داشت: حراست در بوجود آمدن امنیت در مجموعه و حفظ آن با رعایت احترام به افراد نقش کلیدی داشته و همچنین برای رسیدن به هم افزایی، همدلی و بالابردن انگیزه بین کارکنان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار می‌باشد.

وی در پایان برای مهندس میرزایی در مسئولیت جدیدشان آرزوی موفقیت و توفیق الهی نموده و حکم ابلاغی را به وی تفویض کرد.

در متن حکم آقای میرزایی آمده است:

«نظر به مراتب تعهد، تجارب و توانمندی جنابعالی و با عنایت به موافقت سازمان حراست کل کشور، به موجب این حکم به عنوان مدیر حراست هلدینگ انرژی تامین منصوب می‌شوید.

امید است فرامین الهی را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده و با استعانت از سیره ائمه معصومین علیه السلام و رهنمود‌های مقام معظم رهبری در حراست و صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی سهم به سزایی به نام خود ثبت نمایید. »



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *