دستگیری دزد موتورسیکلت‌ها در باقر شهر

13:52 - 03 آبان 1400
کد خبر: ۷۶۸۷۱۱
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق موتورسیکلتی خبر داد که با تخریب در پارکینگ ساختمان ها، موتورسیکلت را سرقت می‌کرد.
- دوستعلی جليليان فرمانده انتظامی شهرستان ری بیان داشت: با وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت از داخل پارکینگ های ساختمان های مسکونی روستاهای شهرستان ری، تیمی از ماموران این شهرستان مسئولیت پرونده را برعهده گرفتند و به محل های وقوع سرقت مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه در بررسی های انجام شده نشان از سریالی بودن سرقت ها داشت، ادامه داد: در شاخه دیگری از تحقیقات محلی به دست آمد سرقت ها توسط یک سارق پس از تخریب درب پارکینگ ساختمان ها و قفل و زنجیر موتورسیکلت ها انجام شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود: با تلاش ماموران هویت سارق شناسایی و مشخص شد متهم یکی از سارقان سابقه دار بوده و به تازگی از زندان آزاد شده است.
 
بیشتر بخوانید:

این مقام انتظامی با بیان اینکه مخفیگاه متهم در باقر شهر شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد، ادامه داد: در این رابطه متهم به 5 فقره سرقت موتورسیکلت از روستاهاي قمصر و درسون آباد معترف شد.

جلیلیان خاطر نشان کرد: تاکنون 3 تن از مال باختگان شناسایی شده اند و با تکمیل تحقیقات پلیسی، متهم برای سیرمراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.
 

برچسب ها: سرقت پلیس

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *