پیشگیری از مباحث انحرافی دشمنان نیاز امروز جوامع اسلامی است

13:27 - 01 آبان 1400
کد خبر: ۷۶۸۲۹۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: پیشگیری از مباحث انحرافی دشمنان نیاز امروز جوامع اسلامی است.
- آیین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان آران و بیدگل برگزار شد. در این آیین، محمدرضا حبیبی رئیس کل دادگستری استان اصفهان از مردم این شهرستان به عنوان مردمانی سخت کوش و شجاع در عرصه‌های مختلف یاد کرد و گفت: تولید محصولات استراتژیک کشاورزی و دامپروری نسبتاً مطلوب و تدبیر و خلاقیت در مقابل کم آبی و خشکسالی، پیشرو در صنعت و ولایتمداری و ایثارگری از جمله خصوصیات والای مردم این خطه است که پس از انقلاب پیشرفت‌های چشمگیری را از آن شاهد بوده ایم.

وی افزود: تقدیم بیش از ۱۰۰ شهید دانش آموز از یک دبیرستان در این شهرستان در دوران دفاع مقدس بیانگر عملکرد ارزشمند متولیان امر آموزش و فرهنگ آن است و از این رو وظیفه هر مسئولی را در حفظ این ارزش‌ها دوچندان می‌ کند.

حبیبی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، مقابله صرف با سرچشمه‌های اصلی را کافی ندانست و خاطرنشان کرد: تهدیدات و مخاطرات فرهنگی دشمنان و بدخواهان در شرایط کنونی نسل جوان ما را نشانه رفته است و برای مقابله لازم است با پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و تقویت هرچه بیشتر پیشگیری‌های اولیه مانع از تحقق اهداف دشمن به خصوص در مباحث انحرافی و ایجاد اختلاف و تفرقه شد و در این زمینه نقش کارشناسان حوزه‌های علمیه و ائمه جمعه و جماعات بسیار راهگشا و مؤثر خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان شاخصه نظام اسلامی و ولایی را دارا بودن مسئولانی خادم مردم دانست و تصریح کرد: در چنین نظامی فرمانروایی و فرمانبری بی‌معنا و تنها خدمتگذاری به مردم اصل و هدف است و با همگرایی، همدلی و وفاق ملی تحت تبعیت، ولی فقیه، اهداف عالی آن محقق می‌شود.

حبیبی در پایان از همه مسئولان خواست با تلاش مجاهدانه و به دور از هرگونه اختلاف در حل مشکلات کشور و مردم با برنامه‌های دولت جدید که افقی روشن در گشایش‌ها و باز شدن گره‌های اقتصاد و دیگر مشکلات را در پیش روی قرارداد است، همراهی کنند.

در این مراسم از خدمات محسن تاج افروز با اهدای لوح، تقدیر و با اعطای حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه امیرحسین رزاقی به عنوان رئیس دادگستری آران و بیدگل معرفی شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *