رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جشنواره رسانه و عدالت مرحله شکوفایی خود را تجربه می‌کند

14:44 - 01 آبان 1400
کد خبر: ۷۶۸۲۹۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: جشنواره رسانه و عدالت در سومین دوره برگزاری، مرحله شکوفایی خود را تجربه می‌کند.
- محمد رضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان داشت: جشنواره رسانه و عدالت در سومین دوره برگزاری، مرحله شکوفایی خود را تجربه می‌کند.

علیزاده، با اشاره به این مطلب که جای خالی جشنواره رسانه و عدالت از سال‌ها پیش احساس می‌شد، افزود: با برگزاری این جشنواره، مشخص شد که در فرایند برپایی آن چه تعاملات مناسب و چه هم افزایی‌های امید بخشی می‌تواند شکل بگیرد که نیاز دو سویه حوزه رسانه و مطبوعات،حوزه گستره و ویژه حوزه قضاست.

وی بیان کرد: همچنین در بستر این جشنواره‌ی رسانه ای؛ توسعه اطلاع رسانی، فراهم شدن زمینه آموزش و آگاهی‌های قضایی مردم و تلاش برای ارتقا سطح علمی اصحاب رسانه در جریان رقابت رسانه‌ای شکل گرفت که می‌توان روند صعودی آن را در هر دوره و به گواه برگزیدگان آن شاهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان عنوان کرد: بی شک این جشنواره، عرصه‌ی مناسبی برای انعکاس اخبار و مطالب حقوقی و قضایی و کاهش دغدغه‌های مردم است.

علیزاده تصریح کرد: خوشحالیم که این جشنواره، هر سال نسبت به سال قبل، پربارتر می‌شود و با مطالب تخصصی، می‌تواند اهداف قوه قضاییه را محقق سازد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *