رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

استاندار تهران: تمرکز بر رفع موانع تولید؛ ایجاد اشتغال با تکیه بر ظرفیت‌های استان تهران اولویت دارد

18:39 - 29 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۷۹۷۹
استاندار تهران با تاکید بر اینکه یکی از برنامه‌های اصلی استان تهران تمرکز بر رفع موانع تولید است،گفت: تمرکز بر رفع موانع تولید؛ ایجاد اشتغال با تکیه بر ظرفیت‌های استان تهران اولویت دارد.

-  بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ محسن منصوری در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی شهریار که طی اولین سفر کاری خود انجام شد اظهار داشت: با توجه به شعار سال که حمایت از تولید، مانع زدایی ها و پشتیبانی ها است ضروری می‌باشد که امر مهم و حیاتی حمایت از تولید کنندگان با قدرت صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه حمایت از تولیدی‌ها وظیفه همه دستگاه‌ها است افزود: مجموعه استانداری و فرمانداری‌های استان تهران در راستای تأمین تسهیلات و حمایت و پشتیبانی از تولیدی‌ها نهایت تلاش و حمایت را خواهند داشت.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه یکی از برنامه‌های اصلی استان تهران تمرکز بر رفع موانع تولید است بیان کرد: ایجاد اشتغال و بسترسازی از مهم‌ترین عوامل دیگر است که باید نسبت به آن توجه ویژه وجود داشته باشد.

منصوری در مورد ایجاد فرصت‌های شغلی در استان تهران تصریح کرد: با توجه به زیرساخت‌های مناسب صنعتی و با کمک به واحدها و فعال شدن تمام ظرفیت‌ها، شاهد رفع بخشی از مشکل اشتغال خواهیم بود و همه دستگاه‌ها از جمله حوزه صنعت و معدن و حوزه کشاورزی در این زمینه همکاری‌های لازم را داشته باشند تا قدم‌های مؤثری برداشته شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *