صعود تیم ملی تنیس ایران به پلی‌اف دیویس کاپ

16:46 - 29 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۷۹۶۶
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
تیم ملی تنیس کشورمان با برد قاطع در برابر کامبوج و با کسب سه پیروزی پیا‌پی به عنوان تیم سرگروه به مرحله بعدی دیویس کاپ گروه چهار آسیا _اقیانوسیه راه یافت.

- طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون تنیس، سومین روز از رقابت‌های تنیس دیویس کاپ صبح امروز با دیدار نمایندگان کشورمان مقابل کامبوج آغاز شد تا با برگزاری این مسابقه آخرین بازی مرحله گروهی انجام شود.

در نخستین مسابقه بخش انفرادی سینا مقیمی موفق شد با نتیجه (۴-۶ و ۱-۶) از سد سامیانگ لانگ عبور کند.

در دومین دیدار بخش انفرادی حمید رضا نداف به مصاف کنی بون دیگر نماینده کامبوج رفت.

ست نخست این دیدار با نتیجه (۴-۶) به سود تنیسور حریف به پایان رسید.

نداف در ست دوم با نتیجه (۱-۶) به پیروزی دست یافت و‌ست سوم با نتیجه (۲-۶) به سود نماینده کشورمان پایان یافت.

به این ترتیب نمایندگان کشورمان پس از برتری در ۲ دیدار انفرادی، در بخش دونفره با ترکیب امیر حسین بادی و علی یزدانی به مصاف تیم کامبوج رفتند.

در پایان این دیدار با نتیجه (۲-۶ و ۳-۶) به نفع تیم ایران به پایان یافت و نمایندگان کشورمان در مجموع با نتیجه ۳ بر صفر حریف خود را از پیش رو برداشتند.

به این ترتیب تیم ملی کشورمان پس از پیروزی ۳ بر صفر مقابل تیم‌های قرقیزستان، یمن و کامبوج به عنوان تیم سرگروه به مرحله بعدی راه یافتند.

مرحله گروهی این مسابقات امروز به پایان می‌رسد و فردا با برگزاری مراسم قرعه کشی، ۶ تیم برتر حریفان خود را در مرحله پلی آف می‌شناسند.

مسابقات گروه ۴ آسیا و‌اقیانوسیه از ۲۶ مهر ماه تا یکم آبان با حضور کشور‌های ایران، بحرین، کامبوج، گوام، عراق، قرقیزستان، مغولستان، عمان، عربستان، سنگاپور، ترکمنستان، یمن و امارات برگزار و از بین تیم‌های برتر ۳ تیم به گروه ۳ آسیا و‌اقیانوسیه صعود می‌کنند.

یاد آور می‌شود: اکبر طاهری به عنوان سرمربی فرشاد طلاور مربی، امیر اکبری بدنساز و فرزین ضیا آذری به عنوان سرپرست تیم ملی کشورمان را با ترکیب حمیدرضا نداف، امیرحسین بادی، سینا مقیمی، علی یزدانی و سامیار الیاسی همراهی می‌کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *