سجادی: استادیوم آزادی یک سرمایه ملی است/ هفته تربیت بدنی می‌تواند نوروز ورزشی باشد

10:12 - 29 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۷۸۵۸
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
وزیر ورزش و جوانان گفت: استادیوم آزادی یک سرمایه ملی است که باید درخدمت آحاد مردم باشد.

- طبق اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدحمید سجادی در مراسم فرهنگی ورزشی سلامت که امروز صبح در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد اظهار داشت: آغازی نو را در ورزش کشور جشن می‌گیریم و از مشارکت همه فدراسیون‌ها و مردم در این مراسم تشکر می‌کنم.

وی افزود: بهتر است که همیشه اینگونه جشنواره‌ها برگزار شود. مردم ما بعد از این دوره کرونا منتظر اینگونه انرژی‌ها و ورزش همکانی هستند. هفته تربیت بدنی می‌تواند نوروز ورزشی باشد و با انجام تک تک برنامه‌ها در خدمت آحاد مردم باشیم.

سجادی افزود: طبق اهداف دولت مردمی تلاش می‌کنیم ورزش را در حوزه همگانی و دیگر حوزه‌ها گسترش دهیم.

وزیر ورزش و جوانان ضمن تاکید بر استفاده از اماکن ورزشی برای توسعه ورزش همگانی خاطرنشان کرد: استادیوم آزادی باید باز و زنده نگه داشته شود و به عنوان الگو برای دیگر ورزشگاه‌ها باشد. استادیوم آزادی یک سرمایه ملی است که باید درخدمت آحاد مردم باشد و هرکس که در این ورزشگاه می‌آید باید امنیت داشته باشد و بیمه باشند.

وی گفت: در برنامه داریم که ایستگاه‌های صبحگاهی را در مجموعه‌های مختلف برپا کنیم و ورزش همگانی را توسعه دهیم. امروز هنر برنامه ریزی از اماکن ورزشی یک هنر مدیریتی است.

سید حمید سجادی افزود:هفت هزار برنامه ورزشی در هفته تربیت بدنی توسط وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود که یک اقدام بسیار خوب در راه توسعه ورزش است و در کنار آن ارگان‌های دیگر نیز در این هفته برنامه‌های مختلفی را در دست اجرا دارند.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *