رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

وزیر راه و شهرسازی: افراد فاقد مسکن در سامانه ثمن ثبت‌نام کنند/ شناسایی زمین‌های دولتی در بیش از ۹۰۰ شهر

16:26 - 27 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۷۴۶۶
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
وزیر راه و شهرسازی گفت: از فردا ثبت نام طرح جهش تولید مسکن آغاز می شود و افرادی که فاقد مسکن هستند و فرم ج آنها سبز است حتما در این طرح ثبت نام کنند.

- رستم قاسمی در حاشیه حضور در جلسه عصر امروز کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جزئیات جلسه در خصوص طرح جهش تولید مسکن، گفت: کمیسیون عمران جزء خانواده وزارت راه و شهرسازی است و ما مرتبا برای ارئه گزارش و کمک گرفتن از دوستان به این کمیسیون مراجعه می‌کنیم؛ در واقع حمایت‌های خوبی صورت گرفت که از جمله آن می‌توان به تصویب قانون جهش تولید مسکن اشاره کرد که امروز راهگشای بخش مسکن در کشور است.

وی بیان کرد: امروز کمیسیون خواستار ارائه گزارش از آخرین اقدامات انجام شده در حوزه جهش تولید مسکن بود که براساس گزارش ارائه شده برای تمام شهر‌های کشور نیاز‌های زمین را مشخص کردیم و در بیش از ۹۰۰ شهر زمین‌های متعلق به دولت شناسایی شد.
 
وزیر راه و شهرسازی گفت: با تصویب سقف تسهیلات هر واحد مسکونی در طرح جهش تولید مسکن، فردا ظهر سامانه ثمن راه اندازی می‌شود و مردم می‌توانند با توجه به مزیت‌های طرح ثبت نام خود را تکمیل کنند.
 
قاسمی تاکید کرد: اصرار ما بر این است که افراد فاقد مسکن که فرم ج آن‌ها سبز است حتما در این طرح ثبت نام کنند چراکه فرصت ایجاد شده برای ثبت نام در این طرح شاید فرصت استثنایی باشد. 
 
وی بیان کرد: اینکه در ۴ سال ساخت ۴ میلیون واحد مسکونی انجام شود بدین معنی نیست که سالی یک میلیون واحد مسکن ساخته شود چراکه باید ساخت تعداد بیشتری مسکن را در سال اول آغاز کنیم که برنامه نیز این چنینی است که بتوانیم ساخت ۲ میلیون واحد مسکونی را آغاز کنیم و در ۴ سال به عدد ۴ میلیون واحد برسیم.
 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *