معمایی: هنوز برای بازی کردن مهاجم استقلال رضایت ندادیم/ در مدتی که نبودیم به همه جا بدهکارمان کردند

17:32 - 26 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۷۱۳۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه شهر خودرو گفت: ما از شکایت مربی ایتالیایی و محکومیت تیم مطلع نبودیم و اخیراً مذاکره با کوزین را آغاز کردیم، امیدواریم تا هفته دوم لیگ رضایتش را جلب کنیم.

مسعود معمایی در گفت‌وگو با میزان، در مورد آخرین وضعیت پنجره بسته باشگاه شهرخودرو به دلیل شکایت کوزین ایتالیایی اظهار داشت: کوزین وقتی شکایت کرد که تیم تحت اختیار هیئت فوتبال استان خراسان قرار گرفته بود. از این رو در همان زمان وکیلی را استخدام کرده و ۲۰۰ میلیون تومان به او پرداخت کردند تا۳۰ هزار دلار درخواستی او را کاهش دهد. این وکیل پول را گرفت هیچ، ۳۰ هزار دلار را هم کم نکرد و حتی شامل جریمه شدند و جریمه به ۷۰ هزار دلار رسید. در این مدت، چون اتوماسیون فدراسیون در اختیار ما نبود ما در جریان شکایت او نبودیم و حتی نمی‌دانستیم فیفا دو بار در این خصوص حکم صادر کرده و کار به اینجا رسیده است. از این رو ما مقصر نبودیم، اما گریبان ما را گرفت.

وی با اشاره به روند خوب مذاکرات با مربی شاکی ایتالیایی تاکید کرد: مذاکراتی را با کوزین و وکیلش انجام دادیم. این رایزنی‌ها ادامه دارد تا بتوانیم رضایت او را جلب کرده و قرارداد بازیکنان را ثبت کنیم. متاسفانه با توجه به این که پنجره ما بسته شد نتوانستیم قرارداد بازیکنان جدید را ثبت کنیم. به همین دلیل بازیکنان قدیمی به همراه چند نفر از بازیکنان امید در بازی فردا به میدان می‌روند. خوشبختانه کادرفنی مشکل ندارند و قراردادشان قبلاً ثبت شده است، اما این چند بازیکنی که جدیداً جذب کردیم و روی توانایی هایشان حساب کرده بودیم نمی‌توانند برای ما بازی کنند. امیدواریم تا بازی بعد رضایت کوزین را جلب کرده و پنجره را باز کنیم.

مدیرعامل باشگاه شهر خودرو با انتقاد از رفتار هیئت فوتبال در مسائل مربوط به این تیم تصریح کرد :هیئت فوتبال در اقدامی عجیب مدارک مدیر رسانه‌ای ما را نپذیرفت و برای صدور کارت همکاری نکرد. کار بسیار بدی کردند و در شرایطی که باید قراردادش را مهر و امضا می‌کردند، مانع شده و مسائل شخصی را وارد کار اجرایی کردند. قرارداد بازیکنان را ثبت کردند، اما قرارداد مدیر رسانه‌ای ما را ثبت نکردند. من به حراست و چند جای دیگر اعتراض کردم و می‌خواهم بدانم که یک نفر نیست به این مسائل رسیدگی کند؟ یعنی یک مسئول هیئت این اختیار را دارد که با تیمی خصوصی چنین رفتاری کند.

معمایی در پاسخ به این سوال که چرا داوران برای اسکان در مشهد و قضاوت بازی هفته اول تیم شهرخودرو مشکل داشتند گفت: امروز داوران را در یکی از هتل‌های مشهد اسکان دادیم. امیدوارم بازی خوبی برگزار شود و با همه مشکلات با برگزاری بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) شروع خوبی داشته باشیم. در مدتی که نبودیم به همه جا بدهکارمان کردند. آن‌ها ۱۹ میلیارد پول از استانداری، بانک و فروش بازیکن گرفتند، اما مدارک را به ما نمی‌دهند و به همه جا هم بدهکارمان کردند. امروز با خواهش، رضایت مسئولان ورزشگاه امام رضا را گرفتم. به ما زمین نمی‌دادند و می‌گفتند از فصل قبل بدهی دارید! این یک نمونه است و به هتل و هواپیمایی و هر جایی که فکرش را کنید بدهکارند. با این حال تلاش کردیم و بازی در ورزشگاه امام رضا برگزار می‌شود.

وی در مورد برگشت خوردن چک امین قاسمی‌نژاد و ممانعت باشگاه شهر خودرو از صدور کارت این بازیکن برای بازی در ترکیب استقلال در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر تاکید کرد: قاسمی‌نژاد برای ما چک شخصی کشید و رضایت نامه گرفت. هر دو بار چک این بازیکن برگشت خورد در حالی که ما روی این پول حساب کرده بودیم و می‌خواهیم ۱۰ درصد از پول بازیکنان را بدهیم. البته قول‌هایی دادند که گا‌هاً عملی نشد. اخیراً دوباره قول دادند و فعلاً یک نفر که امین هر دو طرف است ضمانت کرده است. از این رو در حال مذاکره هستیم و هنوز رضایت ندادیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *