رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

امیر دریادار ایرانی: محرومیت‌زدایی مناطق جنوبی ایران اولویت مهم نیروی دریایی ارتش است

14:40 - 26 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۷۰۷۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی دریایی ارتش در دیدار با استاندار استان هرمزگان گفت: نیروی دریایی ارتش برای ارتقای سطح رفاه مردم فهیم استان هرمزگان و استان سیستان و بلوچستان از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کند.
- بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی با حضور در استانداری هرمزگان با «مهدی دوستی» دیدار و انتصاب او را به سمت استانداری استان هرمزگان تبریک گفت.
 
 فرمانده نیروی دریایی ارتش در این دیدار، حضور کارکنان نیروی دریایی ارتش در مناطق محروم کشور را از عوامل اصلی زدودن چهره محرومیت و آبادانی شهر‌ها و روستا‌های ساحلی خلیج‌فارس و دریای عمان دانست و افزود: این نیرو با تمام توان برای ارتقای سطح رفاه مردم فهیم استان هرمزگان و استان سیستان و بلوچستان ایستاده است و در حوزه آموزش جوانان محروم این مناطق، با تاسیس هنرستان‌های تخصصی دریایی و اولویت استخدام فارغ‌التحصیلان این هنرستان در نیروی دریایی ارتش، گام‌های مؤثری برداشته است.
 
وی فرصت خدمت به مردم را بسیار مغتنم خواند و در همین راستا نیروی دریایی ارتش برای ساخت مدارس در مناطق محروم و برپایی درمانگاه‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم آمادگی کامل دارد.
 
همچنین در این دیدار مهدی دوستی استاندار جدید هرمزگان ضمن تشکر از فرمانده نیروی دریایی ارتش به خاطر حضور در استانداری هرمزگان، حضور نداجا در استان هرمزگان را موجب برکات فراوانی برای این مناطق دانست و افزود: انشالله با کمک برادرانمان در نیروی دریایی راهبردی ارتش در حوزه توسعه عمرانی و بالا بردن سطح رفاه اجتماعی در مناطق محروم استان باقدرت پیش خواهیم رفت.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *