رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

وضعیت بلاتکلیف شهرخودرو در آستانه شروع لیگ؛ بحران بدهی و پول دردسرساز شد!

12:02 - 26 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۶۹۸۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
شهرخودرو برای حضور در لیگ بیست و یکم با مشکل روبرو است.

- وضعیت باشگاه شهرخودرو این روزها اصلا تعریفی ندارد، پس از اینکه فیفا پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه را به دلیل شکایت کوزین مسدود کرد مدیران این باشگاه نتوانستند قرارداد بازیکنان جدید این تیم را در هیئت فوتبال خراسان رضوی به ثبت برساند.

از این رو این باشگاه بر اساس قانون قادر نیست از هیچ یک از بازیکنان تازه وارد خود که در فصل نقل و انتقالات از سوی رضا مهاجری انتخاب شدند برای بازی مقابل آلومنیوم اراک استفاده کند و بایستی از ۱۲ بازیکن باقیمانده از ترکیب فصل گذشته و بازیکنان تیم‌های پایه این باشگاه در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر استفاده کند.

اما تمام مشکلات شهرخودرو به همین جا ختم نمی‌شود، شنیده می‌شود مدیران این باشگاه برای برگزاری نخستین بازی خانگی خود ورزشگاه امام رضا (ع) را به سازمان لیگ معرفی کردند، اما مشخص نیست آیا مدیران این مجموعه رضایت به برگزاری بازی خواهند داد یا اینکه این بازی در ورزشگاه ثامن الائمه برگزار خواهد شد.

گفته می‌شود مدیران شهرخودرو تعهدات مالی خود به موسسه تربیت بدنی آستان قدس را عملی نکردند به همین دلیل چنانچه شهر خودرو هزینه برگزاری بازی را به آن‌ها پرداخت نکند ممکن است از انجام این بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) جلوگیری شود.

شنیده می‌شود مدیران شهر خودرو مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به حساب این مجموعه واریز کردند، اما میزان بدهی آن‌ها به تربیت بدنی آستان قدس بسیار زیادتر از این رقم است، شهرخودرو ۳۵۰ میلیون تومان بدهی معوقه به این مجموعه داشته و از ابتدای فصل با وجود استفاده زمین تمرینی استادیوم امام رضا (ع) و خوابگاه این مجموعه هیچ پرداختی به آن‌ها نداشته است.

بر این اساس گویا مدیران تربیت بدنی آستان قدس اعلام کردند تنها در صورتی مجوز برگزاری بازی در این استادیوم صادر می‌شود که آن‌ها تا پیش از بازی مبلغ ۱۴۰ میلیون تومان بابت اجاره ورزشگاه پرداخت کنند در غیر این صورت از اجازه بازی به شهر خودرو در این ورزشگاه داده نخواهد شد.

با این شرایط به نظر می‌رسد نخستین بازی شهرخودرو در مشهد با حواشی بسیار زیادی رو به رو خواهد شد مگر اینکه لحظه آخر با تزریق پول حداقل برگزاری این بازی موقتا برطرف شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *