آغاز عملیات تعویض گاردریل‌های رفیوژ وسط بزرگراه مدرس

11:19 - 26 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۶۹۳۸
مصطفی زینی وند از شروع عملیات تعویض گاردریل‌های رفیوژ میانی بزرگراه مدرس با نیوجرسی خبر داد.
- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، مصطفی زینی وند رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: عملیات تعویض گاردریل‌های رفیوژ میانی بزرگراه مدرس با نیوجرسی شروع شده و این طرح در راستای ارتقاء ایمنی تردد صورت خواهد پذیرفت.

وی ادامه داد: طی این عملیات، گاردریل‌های وسط بزرگراه مدرس در حد فاصل پل شهید مطهری تا ضلع شمال میدان هفت تیر جمع آوری می‌شوند و پس از زیرسازی مناسب نسبت به نصب نیوجرسی‌های بتنی مفصلی اقدام می‌گردد.
 
بیشتر بخوانید:

زینی وند گفت: این طرح مهم که در راستای ارتقاء ایمنی تردد در این بزرگراه صورت خواهد گرفت با همکاری و همراهی خوب معاونت فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری عملیاتی شده و امید است که هر چه سریعتر تکمیل شود و انتفاع آن به شهر و شهروندان گرامی برسد.

رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور فاتب افزود: انتخاب این مقطع از بزرگراه مدرس برای اجرای این طرح، پس از آنالیز تصادفات به وقوع پیوسته و انجام بازدید و بررسی‌های میدانی در اولویت کاری قرار گرفت و پس از اتمام کار در این محور، بر اساس اولویت بندی‌های صورت گرفته در سایر بزرگراه‌ها نیز ادامه خواهد یافت.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *