رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شناسایی محل دپوی کالا‌های قاچاق

15:08 - 25 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۶۷۹۹
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: با همکاری ماموران امنیت اقتصادی شهرستان ری، چهار دیواری که محل دپوی کالا‌های قاچاق بود، شناسایی شد.
- علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ بیان داشت: در راستای طرح تشدید مقابله با ورود کالای قاچاق و در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی کالا‌های قاچاق در کهریزک، شناسایی محل دپوی این کالاها در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی تهران و شهرستان ری قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که این محل یک چهار دیواری خالی از تجهیزات ساختمانی بوده و کالا‌های قاچاق توسط خودرو‌های شوتی در این مکان تخلیه و سپس توسط خودرو‌های باربری از این مکان منتقل می‌شود.
 
بیشتر بخوانید:

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ ابراز داشت: پس از هماهنگی‌های قضائی مراقبت‌های ویژه پلیسی آغاز شد که در همین حین یک دستگاه خودروی وانت وارد چهار دیواری شد و در بررسی‌های تکمیلی ۱۸۳ جفت کفش کتانی، ۴ هزار و ۱۸۱ عدد شال زنانه، ۴۰۸ عدد لوازم بهداشتی، ۱۵۲ عدد اسباب بازی و ۱۴۰ هزار و ۷۹۲ عدد لوازم خرازی فاقد مدارک و مستندات قانونی کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان این که در این رابطه یک نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد، عنوان کرد: بر اساس برآورد‌های صورت گرفته توسط کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
 

برچسب ها: پلیس قاچاق

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *