رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اولین فرمانده یگان حفاظت اراضی انتخاب شد

16:17 - 23 شهريور 1394
کد خبر: ۷۶۵۹۳
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
خبرگزاری میزان – سرهنگ علی عباس نژاد به عنوان نخستین فرمانده یگان حفاظت اراضی از سوی نیروی انتظامی و سازمان ملی زمین و مسکن انتخاب شد.
به گزارش خبرنگار اقتصادی میزان، فعالیت سرهنگ علی عباس نژاد، کارشناس ارشد مدیریت انتظامی، از خدمت در منطقه عملیاتی کردستان در سال های 1373 تا 1376 آغاز شد.

وی 14سال مسئولیت کلانتری در کلانتری های شهر تهران مانند 146- اتوبان تهران کرج، 157- مسعودیه، 121- سلیمانیه و 108- نواب را بر عهده داشتند.

خدمت در سرکلانتری پنج تهران بزرگ، جانشینی فرماندهی پیشگیری ناجا و جانشینی یگان حفاظت انتظامی شهرداری از دیگر مسئولیت های نخستین فرمانده یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در سال های اخیر بود.

سرهنگ عباس‌نژاد به عنوان اولین فرمانده یگان حفاظت از اراضی در مراسم معارفه که صبح امروز در سازمان ملی زمین و مسکن تشکیل شد، اظهار کرد: خدا را شاکرم که توفیق خدمت در سازمانی را پیدا کرده‌ام که دغدغه‌اش صیانت از بیت‌المال است. از امروز سازمان ملی زمین و مسکن تحت مدیریت مهندس پژمان دارای یگانی شده که ضابط قضایی است و تلاش می‌کنیم با ایجاد تشکیلات متمرکز در سیاست‌های اجرایی و عملیاتی و به کارگیری نیروهای متخصص و متدین و بهره‌گیری از سامانه الکترونیکی هوشمند به حفاظت از اراضی ملی اقدام کنیم.




امین
|
-
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
0
0
انشالله منشاء خیر وبرکت باشد وحتی المقدور بتوانند آنجه از اراضی دولتی که باقیمانده را حفظ وصیانت کنند برای ایشان آرزوی توفیق دارم .
محسن آخوندی کلانتری ۱۵۷ مسعودیه
|
-
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
0
0
سلام سردار من سرباز شما بودم و میخواستم ملاقاتی با شما داشته باشم
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *