پلیس آمریکا به زن سیاهپوست مواد مخدر تزریق کرد

15:45 - 23 شهريور 1394
کد خبر: ۷۶۵۸۸
خبرگزاری میزان – همزمان با انتشار اخباری در خصوص شلیک های عمدی نیروهای پلیس آمریکا به شهروندان سیاهپوست، پایگاه خبری راشا تودی روسیه گزارش داد که پلیس آمریکا اخیرا یک زن سیاهپوست را پس از بازداشت و نگهداری در اداره پلیس مواد مخدر تزریق کرده است.
به گزارش سرویس بین الملل ؛ به نقل از پایگاه  راشا تودی، پلیس شهر نیویورک پس از اینکه زن سیاهپوستی را باوجود اینکه مالک یک دستگاه خودوری حامل وی است، بازداشت می کند به مدت 8 روز در اداره پلیس نگهداری می کند و به به او مواد مخدر و داروی های سنگین تزریق می کنند.

به نوشته راشا تودی، کامیلا 32 ساله که از اتفاقات اخیر تحت عنوان یک کابوس یاد می کند، گفت: شنبه گذشته، یک افسر پلیس به دلیل اینکه پشت چراغ قرمز دستانم روی فرمان ماشین نبود، مرا بازداشت کرد. چند ساعت نیز بعد بدون هر گونه عذرخواهی آزاد شدم.

"براک " افزود: پلیس نیویورک به من گفت که می توانم 24 ساعت بعد وسیله نقلیه ام را تحویل بگیرم.

این شهروند سیاهپوست ادامه داد: صبح روز بعد که به اداره پلیس مراجعه کردم، افسران پلیس باور نمی کردند که این خودروی لوکس متعلق به من باشد و شاید نمی خواستند باور کنند و وقتی بر مالکیت خودرو تاکید می کردم این حس را یافتم که به چشم یک دروغگو به من نگاه می کنند. آن ها به من دستبند زدند و گفتند: ترا تا ماشین با دستبند هدایت می کنیم. من هم قبول کردم. اما نمی دانستم که سر از بیمارستان روانی هارلم در می آورم".

عکس متعلق به صفحه شخصی خانم براک در اینستاگرام است

مدارک پزشکی نشان می دهد که کادر بیمارستان هارلم کامیلا براک لیتیوم و آرامب خش های قوی تزریق کرده بودند. به گفته خودش در طول 8 روز از او خواسته شده بود تا منکر داشتن ماشین و شغل بانکداری شود.

خانم براک گفت: حقوق اساسی من نقض شده و نفوذ ناخواسته و بیجا به تمامیت شخصی ام شده است.

سخنگوی پلیس شهر نیویورک در عوض گفت: اقدامات غیرمنطقی و سخنان متناقض خانم براک ما را به انجام اقدامات لازم وا داشت.

وکیل خانم براک در گفتگو با نشریه "هافینگتون پست" گفت: آیا اگر او یک شهروند سفید پوست بود، در نتیجه ادعای مالکیت یک ماشین به چنین سرنوشتی دچار می شد؟ آیا او را سوال پیچ می کردند؟ یا بدون هر گونه دلیل قانع کننده ای به وی مواد مخدر تزریق می کردند؟ خیر، من فکر می کنم که رنگ و نژاد موکل من تنها دلیل قانع کننده این اقدامات شرور است. ولی هنوز از انگیزه اصلی این آقایان بی خبریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *