بیژن: تا وقتی وضعیت شهر خودرو مشخص نشود آرامش نداریم/ با میل خودم از نساجی جدا نشدم

11:51 - 23 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۵۸۴۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم فوتبال شهر خودرو گفت: سعی کردیم تمرینات خوبی را برای آمادگی تیم پشت سر بگذاریم، ولی تا زمانی که حواشی تیم رفع نشود و به ثبات نرسیم تمرکز نخواهیم داشت.

مجتبی بیژن در گفت‌وگو با میزان، در مورد شرایط تیم شهر خودرو پیش از آغاز مسابقات لیگ برتراظهار داشت: متاسفانه عدم ثبات باعث شد برخی مشکلات بوجود بیاید. نمی‌دانم در اصل داستان چیست، اما وقتی سر تمرین می‌آییم و هر بازیکنی یک چیز می‌گوید و هر رسانه یک چیز می‌نویسد روی روحیه تیم تاثیر می‌گذارد و بازیکنان تمرکز ندارند. هر روز در تمرینات حاشیه است و نگران این هستیم که چه اتفاقی قرار است رخ دهد. البته با صحبت‌هایی که اعضای هیئت مدیره، مالک و مدیرعامل تیم انجام می‌دهند به نظر می‌رسد اوضاع رو به بهبود است، اما این درگیری ذهنی همچنان وجود دارد و تمرکز تیم را گرفته است.

وی ادامه داد: تا وقتی تکلیف باشگاه به طور کامل مشخص نشود ما نمی‌توانیم به آرامش فکری برسیم. هرقدر هم بخواهیم نسبت به موضوع بی تفاوت باشیم نمی‌شود و مدام ذهن بازیکنان و مربیان درگیر است. یکی می‌گوید با شهر خودرو بازی داریم و دیگری می‌گوید با پدیده بازی داریم. نه آن زمان که می‌خواستیم مقابل این تیم بازی کنیم، می‌دانستیم اسمش دقیقاً چیست و نه حالا هم که عضو این تیم شدیم می‌دانیم در نهایت چه عنوانی دارد؛ فقط امیدوارم زودتر حل شود. ما دوست نداریم تمرکز خودمان را به هم بریزیم، اما این شرایط روی تیم تأثیر می‌گذارد. حداقل باید ۸۰ درصد مشکلات تیم حل شود تا خیال ما راحت شود.

مدافع تیم شهرخودرو با اشاره به این که برای بازی هفته اول آمادگی دارند تصریح کرد: تمرینات خوبی را انجام دادیم. هر چند تمرینات خیلی دیر شروع شد، اما از زمانی که تیم به طور کامل شکل گرفت و تمام بازیکنان آمدند تمرینات منظمی انجام دادیم. از طرفی بازی تدارکاتی چندانی انجام نداده بودیم و مجبور شدیم برای بهتر شدن شرایط راهی تهران شویم و چند بازی تدارکاتی خوب انجام دهیم. از شرایط تیم راضی هستم و در چند روز باقی مانده تاکتیک‌های لازم برای بازی با مس را مرور می‌کنیم و خود را برای یک بازی زیبا همراه با موفقیت آماده می‌کنیم.

بیژن در پاسخ به این سوال که با توجه به شرایط شهر خودرو به خاطر جدایی از نساجی پشیمان است یا نه، گفت: نمی‌توانم بگویم پشیمان هستم چرا که من در لیست ساکت الهامی نبودم و اینطور نبود که نخواهم بمانم. قبول دارم که به دلیل مصدومیت چند هفته آخر لیگ قبل را از دست دادم، اما در زمان مربیگری الهامی بود که ترقوه‌ام شکست و نتوانستم به لیگ ادامه دهم. من نخواستم جدا شوم و او مرا نمی‌خواست؛ در نتیجه باید تیم دیگری انتخاب می‌کردم و من شهر خودرو را انتخاب کردم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *