داداش‌زاده: گلی که بیرانوند دریافت کرد، مورد انتقاد است/ نمی‌توانیم اسکوچیچ را قضاوت کنیم

10:15 - 24 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۵۸۴۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گلی که بیرانوند دریافت کرد، مورد انتقاد است، اما در مجموع عملکرد مجموعه دفاعی تیم خوب نبود.

بهزاد داداش‌زاده در گفت‌و‌گو با میزان، درباره دیدار تیم ملی فوتبال ایران و کره‌جنوبی اظهار داشت: فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است؛ متاسفانه ایران همیشه چه در بازی‌های ملی چه در بازی‌های باشگاهی با مشکلاتی مواجه است و از نظری تحت فشار است؛ حالا یا از نظر روحی و روانی یا مشکلات دیگری که وجود دارد. 

وی ادامه داد: در بازی مقابل کره هم نیمه اول خیلی بد کار کردیم. گلی که بیرانوند دریافت کرد و توپی که نتوانست بگیرد هم مورد انتقاد است. بیرانوند باید چنین توپ‌هایی را مهار کند وگرنه توپ‌های دیگر را که همه می‌توانند، بگیرند. البته او هم مقصر نیست و در مجموع عملکرد مجموعه دفاعی تیم خوب نبود. 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: خوشبختانه در قرعه خوبی افتادیم؛ همانطور که دیدیم کره بازیکنان سرعتی دارد که نباید آنها را دست کم بگیریم. خصوصاً حالا که شناخت بهتری نسبت به آنها پیدا کردیم و راحت‌تر می‌توانیم مقابلشان کار کنیم. 

داداش‌زاده در پایان در رابطه با اینکه بعضی از بازیکنان نبودند و آیا بهتر نبود تعویض‌ها زودتر صورت می‌گرفت، گفت: سرمربی از شرایط تیم ملی و بازیکنانش بهتر با خبر است. ما نمی‌توانیم سرمربی را قضاوت کنیم. شاید اگر تعویض صورت می‌گرفت بازی را می‌باختیم، اما حالا نتیجه بدی کسب نکردیم و توانستیم مساوی کنیم. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *