جهانبخش: برای صعود به جام جهانی تمام تلاش خود را می‌کنیم/ بچه‌ها نتیجه زحماتشان را دیدند

10:24 - 21 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۵۶۹۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کاپیتان تیم ملی فوتبال گفت: خداراشاکرم که در مسیر مقدماتی جام جهانی برای تیم ملی کشورمان توانستیم تاثیرگذار باشیم. تیم ملی ایران و بازیکنانش لیاقت بهترین‌ها را دارند.

- علیرضا جهانبخش در گفت‌وگو با برنامه سلام صبح بخیر شبکه سوم سیما، در خصوص آخرین شرایط تیم ملی فوتبال اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*خداراشاکرم که در مسیر مقدماتی جام جهانی برای تیم ملی کشورمان توانستیم تاثیرگذار باشیم. تیم ملی ایران و بازیکنانش لیاقت بهترین‌ها را دارند. قطعا بچه‌ها با تلاش به این نتایج خوب دست پیدا کردند.

*بابت به ثمر نشستن زحمات تیم ملی خوشحالم. همه بچه‌ها تلاش کردند، من هم به عنوان بخش کوچکی از این خانواده تاثیرگذار بودم. 

*امیدوارم با توکل و امید به خدا در مسیر بازی‌های مقدماتی جام جهانی بتوانیم با سربلندی از زمین خارج شویم و در نهایت بتوانیم صعود کنیم. مردم بدانند که ما به تلاشمان ادامه خواهیم داد و برای سربلندی نام ایران از جان مایه خواهیم گذاشت.

*از تک تک ایرانی‌های سرتاسر دنیا بابت حمایت‌ها و انرژی‌های خوبشان تشکر دارم و امیدوارم این حمایت‌ها ادامه دار باشد و ما نیز بتوانیم در بازی‌های پیش رو موفق باشیم و دل مردم را شاد کنیم. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *