رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل قدیم و جدید آموزش معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه

8:52 - 21 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۵۵۳۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه برگزار شد.

- مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه با حضور محمدباقر الفت معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه ظهر امروز در محل ساختمان شماره ۳ قوه قضاییه برگزار شد.

در این مراسم مهدی جوهری به عنوان مدیرکل جدید آموزش معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه معارفه و از زحمات حجت الاسلام و المسلمین سعید سعدی مدیرکل سابق آموزش این معاونت قدردانی شد.

حجت الاسلام و المسلمین سعید سعدی مدیرکل سابق آموزش معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه ضمن تشکر از زحمات و همکاری کلیه کارکنان و آرزوی توفیق روز افزون برای مدیرکل جدید آموزش، گزارشی از فعالیت‌های دوران تصدی خود ارائه کرد.

همچنین مهدی جوهری به عنوان مدیرکل جدید آموزش با تشکر از فعالیت‌ها و زحمات دوران تصدی حجت الاسلام و المسلمین سعدی، گزارشی از برنامه‌ها و اهداف پیش‌رو ارائه کرد.

در پایان مراسم، حکم مهدی جوهری توسط محمد باقر الفت معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه به وی اهدا شد و از حجت الاسلام و المسلمین سعدی تقدیر شد.

شایان ذکر است، مهدی جوهری مدیرکل جدید آموزش معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم قضایی پیش از این به عنوان معاون قضایی استان البرز مشغول به خدمت بوده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *