سهم آذری در باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی فولاد خوزستان

10:31 - 20 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۵۳۷۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پنجره نقل و انتقالاتی فولاد خوزستان در زمان مدیریت حمیدرضا گرشاسبی باز شد.

- پنجره نقل و انقالاتی فولاد خوزستان دو فصل پیش به واسطه جذب محمد بلبلی بسته شد. فولاد خوزستان در این تلاش زیادی انجام داد تا پنجره این تیم بازگشایی شود. حتی جواد نکونام به خاطر همین موضوع ترجیح داد دیگر کنار فولادی‌ها نماند و با پایان قراردادش از این تیم جدا شد.

بازگشایی پنجره نقل و انتقالاتی فولاد در زمان مدیریت حمیدرضا گرشاسبی بسته شد؛ اما نباید از زحمات سعید آذری غافل ماند. وی انصافاً تلاش‌های زیادی برای بازگشایی پنجره فولاد انجام داد و بخش اعظمی از پیگیری‌ها در زمان وی اتفاق افتاد. بسیاری از تیم‌های ایرانی در دادگاه CAS نتوانسته‌اند موفقیت لازم را کسب کنند. ضمن احترام به تلاش‌های گرشاسبی، پیگیری‌های حقوقی از زمان آذری شروع و امروز نمی‌توان سهم او را نادیده گرفت.

یکی از ویژگی‌های مدیران موفق عملکرد مناسب در زمان تنش‌ها یا حواشی خاص است. فولاد خوزستان در جام حذفی و با پنجره بسته قهرمان جام حذفی شد و سهمیه صعود مستقیم به لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرد.

با وجود ثبت رزومه موفق آذری در ذوب آهن و ادامه این روند در فولاد خوزستان، وی امروز در میان مدیران باشگاه ورزش کشور جایی ندارد. پرسش اینجاست چرا وقتی مدیری عملکرد موفقی داشته از چرخه مدیریتی خارج شود؟



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *