رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

گودرزی: برخی دوست دارند گرشاسبی به پرسپولیس برگردد/ هیچ تعهدی از او نگرفتیم

14:18 - 21 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۵۳۵۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه فولاد گفت: هیچ تعهد کتبی و شفاهی از گرشاسبی برای همکاری نگرفتیم و تعهد اخلاقی او برای ما کافیست.

اسماعیل گودرزی در گفت‌وگو با میزان، در مورد حواشی اخیر پیرامون تمایل باشگاه پرسپولیس به مدیر عاملی گرشاسبی اظهار داشت: من به عنوان عضو هیئت مدیره در اهواز هستم و گرشاسبی به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد در کنار من است. وی برای ادامه همکاری با باشگاه هیچ مشکلی ندارد. طبیعی است وقتی او مدتی مدیرعامل پرسپولیس بوده و عملکرد موفقی داشته برخی دوست دارند این اتفاق رخ دهد و بار دیگر به پرسپولیس برگردد. از این رو شایعاتی در فضای مجازی مطرح می‌شود، اما واقعیت این است که او در فولاد مشغول است و با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به این که هیچ تعهدی از گرشاسبی برای ادامه همکاری با فولاد نگرفتند تصریح کرد: چه تعهدی گرفتیم؟ تعهد اخلاقی او برای ما کافیست. گرشاسبی بومی خوزستان است و به این استان علاقه دارد. او پیش از این عنوان کرده بود حاضر است هر گونه فداکاری برای مردم خوزستان انجام دهد؛ نیاز به هیچگونه تعهدی نداریم. نه تعهد کتبی و نه هیچ تعهد دیگری از او نگرفتیم. گرشاسبی اخلاقی دوست دارد در خدمت مردم باشد. نمی‌دانم این تعهدی که می‌گویند چه کسی از او گرفته است، متاسفانه شایعه زیاد است.

نایب رییس هیئت مدیره باشگاه فولاد خوزستان در مورد باز شدن پنجره بسته این باشگاه گفت: نمی‌دانم چطور است که دادگاه بین‌المللی CAS با این همه ادعا ابلاغ کرده بود که رأی را در روز تعطیل اعلام کند. با این حال پیگیر شدیم و در نهایت پاسخ به ما رسید. امیدوار بودیم رأی به نفعمان باشد از این رو در برخی خطوط بازیکنانی در آب نمک خوابانده بودیم تا در صورت باز شدن پنجره بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم و آن‌ها را به خدمت بگیریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *