دیدار مدیرکل اوقاف و امور خیریه بوشهر با مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان

10:15 - 19 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۴۹۷۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیر کل اوقاف بوشهر با مدیر کل ثبت اسناد استان ملاقات و پیرامون امور مربوط به چگونگی صدور اسناد مالکیت موقوفات و بقاع متبرکه در سال ۱۴۰۰ و راهکار تداوم و استمرار این موضوع تبادل نظر کردند.
- حجت الاسلام اسماعیل پور مدیر کل اوقاف بوشهر با بزرگمهر مدیر کل ثبت اسناد استان ملاقات و پیرامون امور مربوط به چگونگی صدور اسناد مالکیت موقوفات و بقاع متبرکه در سال ۱۴۰۰ و راهکار تداوم و استمرار این موضوع تبادل نظر کردند.

در این جلسه که در دفتر مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان برگزار شد حجت الاسلام اسماعیل پور از تلاش‌های کارکنان و مدیریت ثبت استان و ادارات ثبت تابعه در صدور اسناد مالکیت موقوفات قدردانی نمود.

در ادامه بزرگمهر مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر ضمن ارائه آماری از اسناد مالکیت صادره برای موقوفات در سطح استان با اشاره به جلسات قبلی با اداره اوقاف استان ضمن اشاره به تعهد اداره کل ثبت استان و تعداد اسناد مالکیت صادره برای موقوفات گفت: به کلیه پرونده­‌های تشکیل و تکمیل شده­‌ی موقوفات و بقاع متبرکه در واحد‌های ثبتی استان سند مالکیت صادر گردیده و دستورات لازم برای رسیدگی به تقاضا‌های واصله از طریق ادارات اوقاف شهرستان­ها صادر شده است.

در ادامه جلسه ضمن بررسی موانع و مشکلات موجود در شهرستان‌های مختلف راهکار‌های مناسب از طرف مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان ارائه گردید.
 
در پایان به پاس زحمات و تلاش‌های بزرگمهر لوح تقدیری از طرف حجت الاسلام اسماعیل پور به وی اهداء شد.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *