امپراتوری شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی

13:09 - 18 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۴۷۵۴
شبکه‌های اجتماعی امروزه رونق و محبوبیت زیادی در بین کاربران دارند. با داشتن دانش و شناخت از این فضا می‌توان بهره مناسب از آن برد.

_ مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی نوشت: با شنیدن واژه شبکه‌های اجتماعی در ذهن ما تصویر چند شبکه ارتباطی نقش می‌بندد، ولی کارکرد و کاربرد این شبکه‌ها گسترده‌تر است. باهم با انواع شبکه‌های اجتماعی آشنا می‌شویم.

شبکه‌های اجتماعی کامل، پلتفرم‌هایی هستند که کمک می‌کنند عکس، فیلم، متن، موسیقی و سایر رسانه‌ها را با دیگران در این نوع شبکه به اشتراک بگذاریم، گروه ایجاد کنیم و با بقیه گپ و گفت خودمانی یا کاری داشته باشیم. شبکه‌های اجتماعی بررسی که کاربران می‌توانند تحلیل‌ها و نظرات خود را با سایرین به اشتراک بگذارند مانند گردشگری، رستوران گردی و یا استفاده از محصول.

شبکه‌های اجتماعی بحث و گفت‌وگو از دیگر شبکه‌هایی است که در این مدل خاص شاهد گپ و گفت تخصصی‌تر و حرفه‌ای‌تری هستیم. اگرچه در ایران این شبکه‌ها چندان مرسوم نیستند، ولی در دنیا از محبوبیت زیادی برخوردارند.

شبکه‌های اجتماعی اقتصادی از شبکه‌هایی هستند که امروزه رونق و محبوبیت زیادی دارند و امکان خرید و فروش را در اختیار کاربر خود قرار می‌دهند. فراموش نکنیم که با دانش و شناخت بیشتر از توانایی هر ابزاری می‌توانیم استفاده بهتری از آن ببریم.

[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/3290853_978.mp4']


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *