رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بیش از هزار میلیارد تومان از اراضی ملی با اقدامات دادگستری اصفهان به بیت المال بازگشت

10:27 - 18 مهر 1400
کد خبر: ۷۶۴۶۵۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان اصفهان از رفع تصرف بیش از ۸۷ هزار متر مربع اراضی دولتی در محدوده شهر و جلوگیری از تصرف بیش از ۱۸۰ هزار متر مربع اراضی خبر داد و ارزش این اراضی را بیش از هزار میلیارد تومان عنوان کرد.
محمدرضا حبیبی در گفت‌وگو با میزان با اشاره به اقدامات دادگستری استان اصفهان در حفاظت از اراضی، گفت: از ابتدای سال جاری با اجرای ۳۴ رای قطعی، بیش از ۸۷ هزار متر از اراضی دولتی استان اصفهان در محدوده شهری رفع تصرف شد و به بیت المال بازگشت.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در ادامه با بیان اینکه در همین بازه زمانی و در راستای اقدامات پیشگیرانه در ۷۵ عملیات توسط یگان حفاظت، از شروع به تصرف بیش از ۱۸۰ هزار متر مربع اراضی شهری جلوگیری بعمل آمد، اظهار داشت: ارزش ریالی این اراضی در مجموع، بیش از هزار میلیارد تومان است.

حبیبی در ادامه با اشاره به اهمیت اقدامات پیشگیرانه اظهار داشت: حتما می‌بایست اقدامات پیشگیرانه و بازدارنده در بحث حفاظت از حقوق بیت المال در دستور کار قرار گیرد و اجازه بروز تخلف را ندهیم چرا که هنر ما پیشگیری از تخلف است و در این زمینه می‌بایست فرهنگ توجه به موضوعات زیست محیطی را در جامعه نهادینه بکنیم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *